מזעזע: צעירה כבת 28 הגיעה בסמוך ליום השואה אשתקד לבית העלמין ירקון כדי לבקר בקברה של מכרה שלה ששרדה את הזוועות מתקופת מלחמת העולם השנייה. אלא שאדם בשנות הארבעים לחייו שהסתובב במקום, ניצל את העובדה כי הייתה לבדה וביצע בה מעשה מגונה. כעת הוא מואשם בבית המשפט על ידי הפרקליטות.
2 צפייה בגלריה
בית עלמין
בית עלמין
הגיעה לבד לבית העלמין
(צילום המחשה: shutterstock)

על פי כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בפתח תקוה בימים האחרונים, הצעירה הגיעה לבית העלמין ב-25 באפריל אשתקד בשעת בוקר. באותה העת, הבחין הנאשם, תושב בני ברק, שרכב על אופניו במקום כי היא מחפשת את חלקת הקבר והחליט לגשת אליה ולהציע את עזרתו.
לאחר שמסרה לו את פרטי החלקה אותה חיפשה, הפנה אותה הנאשם לאזור הרלוונטי והציע לה מספר פעמים כי ירכיב אותה על אופניו אך היא סירבה. לאחר שהגיעה לחלקת הקבר, הגיח שוב האיש על אופניו, ולאחר שפרצה הצעירה בבכי, הציע כי יקרא פרק תהילים.

2 צפייה בגלריה
בית עלמין סגולה
בית עלמין סגולה
בית העלמין
(צילום ארכיון להמחשה בלבד: גיל לרנר)

קראו גם:

מכתב האישום עולה כי לאחר שסיים, התקרב הנאשם אל הצעירה, לחץ את ידה, חיבק אותה ובהמשך הניח את ידו על אחד משדיה כשלאחר מכן עזב את המקום. אם האישה חשבה שבכך תם מבחינתה האירוע המטלטל, הרי שגם ביציאה מבית העלמין הוא ניגש אליה ושאל אותה לגבי מצבה המשפחתי. לאחר שהשיבה כי אינה נשואה וכי אינה בזוגיות, נסע האיש מהמקום.
כעת הוא מואשם בבית המשפט בביצוע מעשה מגונה.