ביום שישי האחרון התרחש אירוע חמור בחוף הסלע בבת ים, שבמהלכו נאלץ אחד המצילים לירות מנשקו האישי לעבר אדם שתקף אותו. מאוחר יותר התברר שהאדם שנורה ונפצע באורח קשה, הוא בעל רקע עברייני המקושר למשפחות הפשע. הבוקר (ראשון) העלתה המשטרה את רמת האבטחה סביב המציל בשל איומים ממשיים על חייו.
2 צפייה בגלריה
מזירת האירוע בחוף הסלע
מזירת האירוע בחוף הסלע
מזירת האירוע בחוף הסלע
(צילום: דוברות המשטרה)
הדיווח על הירי בבת ים התקבל ביום שישי במוקד 101 של מד"א בשעה 07:38 בבוקר. החובשים כפיר ורסנו ואחמד אבו סייף סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו המולה רבה. אזרחים הובילו אותנו לחניון, שם שכב גבר שסבל מפציעות חודרות קשות בגופו. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות, עצירת דימומים וטיפול תרופתי, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו במהירות לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".
את הירי ביצע כאמור אחד המצילים הצעירים ששלף את אקדחו וירה, לאחר שהותקף באמצעות גז פלפל. מאוחר יותר התברר שהגבר שנורה הוא עבריין המקושר למשפחות הפשע.
בעקבות האירוע ואיומים לחייו העלתה המשטרה היום (ראשון) את רמת האבטחה סביב המציל. כאשר רמת הכוננות סביבו מוגדרת כסכנה מיידית, מוחשית, ובדרגה 6, הגבוהה ביותר שקיימת. המציל הצעיר זוכה כעת לאבטחה צמודה מחשש שינסו לפגוע בחייו. המציל הובא כבר ביום שישי האחרון לבית המשפט השלום בתל אביב, אולם בית המשפט הטיל צו איסור פרסום גורף על שאר פרטי החקירה וזהות המעורבים.

2 צפייה בגלריה
מזירת האירוע בחוף הסלע
מזירת האירוע בחוף הסלע
מזירת האירוע בחוף הסלע
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

קראו גם:

אחד המצילים, שותפו של המציל היורה באותה סוכה בחוף הסלע, סיפר ל"מיינט": "הוא לא הכיר את האדם הזה לפני כן. העבריין הוא תושב בת ים, והוא הגיע אלינו לסוכת המציל ולמשרדי מנהל החופים. פתאום הוא שולף אקדח פלפל לכיוון המציל, שרק הגיע לעבודה באותו הבוקר. מה שמצחיק, שעיכבו את המציל לחקירה, שבכלל לא יודע למה תקפו אותו. כנראה התבלבלו באנשים. הייתי עד לאירוע, וזה בוודאות הייתה הגנה עצמית, אני בטוח שהוא ישוחרר ומהר".
מן המידע שהגיע מהמשטרה למציל העובד בחוף הסלע אין עבר פלילי, והוא מחזיק באקדח על פי רישיון.