מרפאה חדשה לשירותי רפואה משלימה מבית מכבי שירותי בריאות נפתחה השבוע בחולון. המרפאה ממוקמת במבנה חדש ברחוב הרוקמים 2, בניין אמות, בקומה 11. המרפאה החדשה מחליפה את הפעילות שניתנה עד כה במרפאת "מכבי טבעי" ברחוב קדושי קהיר.
2 צפייה בגלריה
פתיחת הסניף החדש של מכבי טבעי בחולון
פתיחת הסניף החדש של מכבי טבעי בחולון
פתיחת הסניף החדש של מכבי טבעי בחולון
(צילום: רשת מכבי)
המרפאה של "מכבי טבעי" פועלת שישה ימים בשבוע ומציעה לחברי "מכבי שירותי בריאות" מגוון טיפולים רחב, המאפשר לשמור על שגרת חיים בריאה. הטיפולים ניתנים על ידי צוות מטפלים מקצועי ומנוסה ומוענקים בה טיפולי רפואה משלימה במגוון תחומים: דיקור, שיאצו, טווינא, רפלקסולוגיה, אוסטאופתיה, נטורופתיה, הומאופתיה, כירופרקטיקה, ביופידבק ועיסוי רפואי.

קראו גם:

באירוע חנוכת המרפאה השתתפו שעייה ז'ילונקה - מנכ"ל קרן מכבי, הנהלת רשת מכבי טבעי ובראשם המנכ"לית דבורה חסיד, ראש מחוז מרכז, ד"ר חגי פרנקל חברי הנהלת המחוז ומכובדים נוספים.

2 צפייה בגלריה
אחות בבית חולים
אחות בבית חולים
מגוון שירותי רפואה טבעית במרפאה החדשה בחולון
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)

דבורה חסיד, מנכ"לית רשת מכבי טבעי: "מדינת ישראל נמצאת בימים קשים ומאתגרים. אנו במכבי טבעי רואים מדי יום את היכולות של הרפואה המשלימה במתן כלים להתמודדות עם האירועים קשים שמטלטלים את הגוף והנפש והחשיבות של הרחבת השירותים שיאפשרו למטופלים מענה גופני, רגשי ונפשי. אני מאחלת לעם ישראל ימים טובים ובשורות טובות".