הדוגמנית ויועצת החיטוב, ספיר קשתי שמתמודדת בתכנית 'הישרדות' סיפרה לגולשים בעמוד האינסטגרם שלה על אירוע מוזר שאירע הלילה (א') בביתה.
2 צפייה בגלריה
ספיר קשתי
ספיר קשתי
ספיר קשתי
(צילום מסך, רשת 13)

"השעה 3 בלילה, ואני חייבת לספר לכם משהו, אני יושבת לתומי בסלון, בוהה בטלפון ושומעת רעשים וזרים מהשולחן בסלון. ואני לא מבינה מה זה הרעשים האלה, אני מסתכלת על התיק איפור של אמא שלי. כל החלונות בבית סגורים וזה מה שאני רואה, ערפל", אמרה בסטורי ששיתפה בעמוד האינסטגרם שלה.
"פתאום חילזון. ערפל באמצע החיים. מה קשור חילזון? איך הוא הגיע לפה כשכל החלונות סגורים? איזה הזוי. ואיך הוא טיפס גם את כל הדרך לשולחן".

2 צפייה בגלריה
קשתי והחילזון שמצאה
קשתי והחילזון שמצאה
קשתי והחילזון שמצאה
(צילום מסך מעמוד האינסטגרם של ספיר קשתי)

קשתי משתתפת בתכנית הישרדות ורגע לפני תחילתה היא קטפה קמפיין ראשון ונבחרה לשמש כפרזנטורית הראשונה של מותג מוצרי השיער האמריקאי הוותיק קורטקס קוסמו ביוטי, שמגיע לראשונה לישראל.
רגע לפני שידור תכנית הריאליטי, היא סיפרה על הקושי לעזוב את המשפחה, החברים ואת אמה שחלתה באותה תקופה. "אמא שלי הסתכלה עליי דומעת כשראתה שאני מאוד מתלבטת ואמרה לי 'תעשי סוף סוף משהו בשביל עצמך'. מלא חששות צפו, האם אני בגיל המתאים? האם אני אסתדר עם הבעיות הרפואיות שיש לי? האם יהיו לי אנשים שאני יאהב ויאהבו אותי? האם הכל יהיה רגיל כשאחזור עם המשפחה, עם החברים? הפחד תקף אותי בכל יום, בכל שעה".
ספיר קשתי גם קרובת משפחתם של תום, אלימלך ופריסיליה קשתי שעלו לכותרות באירועים שליליים וביקשה מהצופים בתעודת הזהות שלה להפסיק לשפוט אותה לפי שם משפחתה. "לי קוראים ספיר, ואני בן אדם בפני עצמי", אמרה קשתי בפרק הראשון של התכנית.