איפה יש רולאפס בחולון? מה זה בכלל רולאפ? ואיך מכינים רולאפ ממתק בבית? יצאנו לבדוק, לטעום וגם לשאול את ההורים מה הם חושבים על זה.
2 צפייה בגלריה
יחידה נמכרת בעשרה שקלים ולעתים יותר
יחידה נמכרת בעשרה שקלים ולעתים יותר
יחידה נמכרת בעשרה שקלים ולעתים יותר
(צילום מסך מהיוטיוב)
הטירוף אמנם נמצא כרגע בשיאו, אבל הרול אפס קיימים כבר שנים. רולאפ הוא למעשה סוג של גומי דק בטעמי פירות חמצמצים, שהפך לפופולארי הודות לאתגר טיקטוק במסגרתו כוכבי רשת השתמשו בממתק לעטוף גלידה, וכך למעשה הקפיאו אותו ויצרו חטיף מתוק חמוץ עם מרקם קצת שונה.
גם אצלנו הבהלה לחטיף משתוללת, אז איפה יש רולאפס בחולון?
בדיקת "מיינט" מעלה כי בין היתר ניתן להשיג אותו בחנויות המכולת הקטנות ברחוב חנקין, סוקולוב ומרכז העיר, כמו גם במספר חנויות ממתקים באזור התעשייה. אבל, אל תתפסו אותנו במילה לגבי מלאי ומחיר. אנחנו כמובן לא מתחייבים, כיוון שנראה שבשלב זה הממתק מתחסל בקצב מסחרר, למרות קפיצה משמעותית במחיר.
בעבר החטיף עלה שני שקלים בלבד והיום מחירו עומד על 10- 30 שקלים. הכאוס בשוק גרם גם למכירות בטלגרם, ממש כאילו מדובר בסחורה מפוקפקת. חיפוש מהיר באפליקציה מעלה כי בחולון נמכרת חבילת רולאפס בודדת המכילה 15 יחידות ב 150 שקל, ו-3 חבילות ב 400 שקל.

2 צפייה בגלריה
רולאפס. המחירים זינקו
רולאפס. המחירים זינקו
רולאפס. המחירים זינקו
(צילום מסך מהיוטיוב)

"זה פשוט טירוף, לא ברור איך ממתק כל כך מטופש הפך להיסטריה", אומרת תושבת האזור שרכשה את המוצר לפני חודשים בחו"ל. "כשאני קניתי זה עלה חמישה שקלים ליחידה וכבר אז נראה לי מוגזם, אבל התיחסתי לזה כממתק בחו"ל אז זה נראה סביר. עכשיו כשאני שומעת על הטירוף סביב זה אני פשוט אומרת לא. יש לי שני בנים בני 14 ו-16 מבחינתם הם סימנו ווי על השיגעון והמשיכו הלאה, אסור לשתף פעולה עם כל שטות".

קראו גם:

גם אתם חושבים שזה מוגזם? מצאנו עבורכם מתכון ביתי לרולאפס:
קחו מספר סוכריות גומי בטעם תות, הכניסו לטוסטר מרופד בנייר אפייה ולאחר מספר דקות של חימום שטחו אותו עם מערוך לצורה הרצויה.
מעדיפים את הגרסה הבריאה יותר? טחנו כחצי קילו פרי, כמו תות או משמש, הוסיפו כחצי כוס ומעט מיץ לימון. שפכו על תבנית עם נייר אפייה והקפידו שכל המסה תהיה שטוחה באופן שווה. הכניסו לתנור בחום של 100 מעלות והשאירו את דלת התנור פתוחה מעט, אפו במשך 4 שעות ויש לכם רולאפס.
אם תשאלו את ההורים, הם יגידו לכם שבסך הכל מדובר בלדר פירות, ממתק אהוב עם קצת פחות יחסי ציבור. אבל ממתי הילדים באמת שואלים אותנו?