החופש הגדול הגיע ואיתו "המשעמם לי" המוכר, לאן לוקחים את הילדים בלי להתקע שעות בפקקים? מצאנו המון אטרקציות ומקומות בילוי בחולון, בת ים וגם בראשון לציון. רק תבחרו.
6 צפייה בגלריה
יוצאים לבלות בחופש הגדול
יוצאים לבלות בחופש הגדול
יוצאים לבלות בחופש הגדול
(צילום המחשה: canva)


לאן לוקחים את הילדים בבת ים?


וויט פול - מתחם בת ים: על פארק הכדורים הלבנים כבר שמעתם? מתחם אטרקציות ובילוי אולטימטיבי עם 250 אלף כדורים לבנים! מדובר בפארק שלם וחדש המכיל מגוון מתקני אקסטרים שכוללות טרמפולינות, קירות טיפוס ענקיים, סליידר, חבלי טרזן, אומגה מרחפת, מגלשות מהירות שיורדות לתוך הכדורים, מתקני נינג’ה ועוד.
חגיגות אירוע של סיפור ברובעים: אירועים לכל המשפחה יתקיימו בשכונות ברחבי העיר, והם כוללים מופעים, הפעלות וסדנאות. האירועים מתאימים גם לקטנטנים כיוון שהן כוללות שעות סיפור, הצגות, פעילויות מוזיקליות, מתנפחים, סדנאות יצירה, מתחם ביוטי, סדנאות יצירה, הקראת סיפורים, ספרייה ניידת ומתחם מיוחד לגיל הרך.
איפה ומתי: ב-3.7 בגינת גביזון, ב-31.7 בגן הלנה ראפ, ב- 7.8 בגינת הניצחון, ב-14.8 בגינת ברוור וב-25.8 בגינת אשכול.
רוצים לספארי? מוזיאון בת-ים לאמנות מזמין אתכם לחוויה מיוחדת יותר. הכירו את המסע אל שמורת החיות הרובוטיות! מה מחכה לכם שם? מדובר בתערוכה חווייתית המשלבת התרחשות תיאטרונית, רובוטיקה, ופנטזיה. חללי המוזיאון יהפכו לסוואנה מלאכותית, שבהם יסיירו המבקרים בעזרת מדריך.

6 צפייה בגלריה
חוף בת ים
חוף בת ים
הבילוי הכי קיצי בחוף בת ים
(צילום: קובי קואנקס)

מוצ"ש פנומנאל בטיילת בת ים: במהלך סוף חודש יולי ולאורך כל חודש אוגוסט "תנחת" מדי שבוע מדינה אחת בטיילת, ולפי אותה מדינה ישתנה הסגנון המוזיקלי, ההופעות וגם האוכל. בתוכנית: מופעי רחוב, הרכבים מוזיקליים, ריקודי עם, פסלים חיים, דוכנים והפעלות בכניסה חופשית.
איזה מדינה מגיעה ומתי? 29.7 נוחתים באסיה, 5.8 נוחתים אירופה, 12.8 נוחתים ביוון, 19.8 במזרח הרחוק וב- 26.8 בדרום אמריקה.

קראו גם:

מזרקות מים בטיילת בת ים: במשך כל חודש אוגוסט מדי ערב (ללא ימי שישי), בין השעות 20:30 -22:30 יתקיים מופע מזרקות מים מתוך הים - מופע מרהיב לצפייה מקו המזח בטיילת בת-ים. הכניסה חופשית.
סקייט פארק בת ים: 2,500 מ"ר של מתקנים, מדשאות, פינות ישיבה ופינות מונגשות, בתי קפה, ברזיות, פודטראק, הצללות והכל עם נוף לים. הסקייט פארק עצמו בנוי על כ-1600 מ"ר, מתוך הפארק ומכיל את כל המרכיבים החשובים וההכרחיים לגלישה של חובבים ומקצועיים. תתחילו להתאמן.
מה יותר מתאים לקיץ מחוף בת ים? החל מה-1.7.2023, פועלים שירותי ההצלה בחופי בת-ים, מהשעה 08:15 עד 18:45 בכל ימות השבוע.
ואם נמאס לכם מהים, תקפצו לבריכה: מדריך הבריכות המלא של חולון ובת ים


לאן לוקחים את הילדים בחולון?


תערוכת הדינוזארים בחולון מחכה לכם! עולם הדינוזאורים והיצורים המופלאים שחיו פה בעידן הפרה–היסטורי שהיה ואיננו. הזדמנות ליהנות ממסע מרתק שיחזיר אותנו אחורה בזמן כ-65 מיליון שנה אחורה, עם עשרות דגמי דינוזאורים בגודל אמיתי (עד לגובה של 12 מטר), ולחזות בחיים ובסביבה הטבעית שבה נתגלו הדינוזאורים לראשונה, עד להכחדתם מעל פני כדור הארץ.
איפה ומתי? היכל הטוטו חולון, החל מ-20 ביולי עד 2 בספטמבר.

6 צפייה בגלריה
תערוכת הדינוזאורים בחולון
תערוכת הדינוזאורים בחולון
תערוכת הדינוזאורים בחולון
(צילום: ארטהאב יח"צ)

לקצת תרבות, קחו את הילדים לפסטיבל הצגות הילדים במדיטק: במסגרתו יעלו מדי יום במהלך חופשת הקיץ מיטב ההצגות של תיאטרון המדיטק לצד הפקות חדשות. בין ההצגות תעלה הפקת ענק חדשה ל"בת הים הקטנה", "סיפורו של פרדיננד", "הדבורה מאיה" ועוד.
איפה ומתי? תיאטרון מדיטק חולון, במהלך חודשי יולי-אוגוסט.
כשחם בחוץ, נכנסים לעולם הקרח - קיץ ב-Ice Peaks (אייס פארק חולון). המבקרים במתחם ההחלקה בחולון שירכשו כרטיס עלייה לקרח, יצטלמו ויתייגו את ההיכל, ישתתפו בתחרות יומית וייהנו מקרטיב חינם בחודש יולי בימים שני ורביעי בין השעות 16:00-13:00. בנוסף מופעי החלקה אמנותית מרהיבים ללא תשלום נוסף.
איפה ומתי? במהלך חודש יולי, היכל הקרח Ice Peaks, מפרץ שלמה 1, חולון.

6 צפייה בגלריה
החלקה על הקרח. המקום הכי קר בקיץ
החלקה על הקרח. המקום הכי קר בקיץ
החלקה על הקרח. המקום הכי קר בקיץ
(צילום המחשה: canva)

על דה קיוב (the cube בחולון) כבר שמעתם? אם לא אז הגיע הזמן - תערוכת האמנות שכבשה את העולם מגיעה לחולון, ומציגה את יצירותיו המופלאות והמרתקות ביותר של האמן קלוד מונה. למעלה מ-300 מיצירותיו המוכרות והמרתקות של האמן. האמנות מצטרפת לסימפוניה של צלילים, ציטוטים, אורות וצבעים המשולבים בתערוכה ומאפשרים חוויה רב-חושית ובלתי נשכחת של פעם בחיים. התערוכה מתפרשת על פני שטח של 1000 מ"ר.
את הקטנטנים תוכלו לקחת לאירועי חגיגה בגינה שיתקיימו ב-12 גינות ציבוריות ברחבי העיר שיכללו הופעות וסדנאות ללא תשלום. מתי? 15.8-30.7, בימים ראשון-שלישי, החל מהשעה 16:30 - סדנאות והפעלות, תחילת המופע בשעה 17:30. פירוט החגיגות והמופעים באתר העירייה.
ואם אתם לא מוכנים לעזוב את המזגן, קבלו שתי הצעות מהנות וממוזגות:
הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בובות: הפסטיבל יתקיים בתאריכים 12-3 באוגוסט ויכלול עשרות הצגות, מופעים, סדנאות ותצוגות של מאות בובות מרהיבות לילדים ולמבוגרים.

6 צפייה בגלריה
ד"ר דוליטל בתיאטרון הילדים בחולון
ד"ר דוליטל בתיאטרון הילדים בחולון
ד"ר דוליטל בתיאטרון הילדים בחולון
(צילום: כפיר בולוטין)

מוזיאון הילדים בחולון כבר הפך למותג ידוע, וגם בקיץ הזה הוא מציע מגוון פעילויות אשר המשותף להן הוא העיסוק החוויתי בתחום האינטליגנציה הרגשית, החינוך לסובלנות וקבלת השונה והאחר. הפעילויות השונות מתאפיינות בהדרכה בקבוצות קטנות תוך מתן דגש לערך המוסף ולערכים הנלווים לפעילות. הביקורים במוזיאון הילדים מתקיימים רק במסגרת סיורים מודרכים ולכן מחייבים תיאום והזמנה מראש.

קפיצה קטנה אל מחוץ לעיר


קיץ מקפיץ ב-Wipark (ווייפארק): המרכז הייחודי של מתקני אקסטרים בסגנון wipeout ומתנפחי הענק - חוזר בקיץ 2023 כשהוא גדול, חדשני, חוויתי ומקפיץ יותר. לילדים ולהורים מחכים כ-1,500 מ"ר של מתקני ענק מכל הסוגים ולכל הגילים. המתחם מציע גם דוכני אוכל ופינות מנוחה מרווחות. מומלץ לגילאי 12-3.
מתי ואיפה? מ-1 ביולי עד 1 בספטמבר, 19:30-10:00 (שישי עד 14:30). הפעילות מתקיימת בסבבים, בית מכבי, ראשון לציון.
תיאטרון החופש הגדול בראשון לציון: ארבעה ימים של פסטיבל יחיד מסוגו שבמסגרתו יוצג רפרטואר מובחר ומשובח של הצגות ומופעי ילדים איכותיים. בנוסף, מתחם שבו הפעלות, סדנאות, משחקיה ויצירה בכל שלוש הקומות של היכל התרבות: משחקי שולחן (הוקי, כדורגל, הקפצת צפרדעים ועוד), משחקי רצפה גדולים במיוחד (סולמות וחבלים, איקס-עיגול, מבוכים ועוד), לגו וקוביות בנייה בגדלים שונים לטווח גיל רחב ועוד.
מתי ואיפה? 24-21 באוגוסט, היכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון.

6 צפייה בגלריה
סופרלנד ראשון לציון
סופרלנד ראשון לציון
סופרלנד ראשון לציון
(צילום אבי מועלם)

ואיך אפשר קיץ בלי סופרלנד? פארק השעשועים פרוש על פני כ-80 דונם, ומה יש עוד לומר? צעירים ואוהבי האקסטרים ימצאו שפע של מתקנים מרתקים ומשוכללים ברמה בינלאומית. הקטנטנים ימצאו מגוון רחב של פעילויות עתירות דמיון ושעשוע, וההורים? אנחנו לא מבטיחים מנוחה, אבל יש גם מקום לקנות קפה.
אם אתם מוכנים לנסוע עוד כמה דקות, אל תפספסו את הפסטיבל האקולוגי בפארק המיחזור חירייה: פסטיבל קיץ של שלושה ימים הכולל מגוון פעילויות לכל המשפחה עם ערך מוסף - סיורים בעקבות שקית האשפה, סדנאות יצירה בשימוש חוזר, אשפתולוגיה – מפגש עם מומחה פסולת, עמדת צילום, ומופע אקרובטיקה ולהטוטי אש לכל המשפחה בכיכובו של שחר אבנרי "שאקאלאקה". בנוסף, במהלך חודש יולי, בימים א'-ה' בשעות הבוקר, יתקיימו בחירייה פעילויות להורים וילדים בקבוצות קטנות. הפעילות תכלול סיורים במתקני פארק המיחזור חירייה, בשילוב פעילות משחקית בפסולת וסדנת יצירה בשימוש חוזר בחומרים.
מתי ואיפה? המרכז לחינוך סביבתי, פארק המיחזור חירייה, 18-20 ביולי.