אוהבים סטנדאפ? מעדיפים שירה בציבור? לאן כדאי לקחת את הילדים שנמצאים בחופש? קבלו את המדריך לכל מה שמעניין השבוע (11-17.8.2024) בחולון.
6 צפייה בגלריה
גן ילדים
גן ילדים
מה עושים באוגוסט בחולון?
(צילום: canva)

יום ראשון, 11 באוגוסט


11:00 - חדש מהקולנוע בסינמטק הילדים: החתול בעל 10 הנשמות. כרטיס 28 ש"ח למנויים כניסה חינם (הסרט מוקרן גם ביום שני). קומדיה לכל המשפחה על הזדמנות שנייה, שלישית רביעית ועוד... בקט, חתול רחוב שאומץ על ידי רוז הצעירה נהנה מאד מחייו החדשים בבית החם. הוא הופך לעצלן, גרגרן, וגאוותן אך כשהוא מאבד את נשמתו התשיעית הוא מתחנן לקבל הזדמנות אחרונה לשנות את דרכיו. בקט מקבלה למרות שהיא מגיעה עם כוכבית קטנה – הוא יכול לחזור לחיים נוספים לצד רוז, אך בכל פעם כ...חיה אחרת.


19:00 סדנת סלסה, ג'סיקה מרכז הצעירים
בשיעורים נלמד את יסודות ריקוד הסלסה, האלמנטים והתרגילים המאפיינים את הריקוד בשילוב מוזיקה לטינית קצבית. נלמד תנועה אישית וזוגית ונבטא את עצמנו ונחזק את התקשורת עם בן/בת הזוג והקבוצה. השיעורים יהיו מהנים ומלאי קצב. הסדנה כוללת 3 מפגשים. 100 שקל. טלפון: 03-7437077.

6 צפייה בגלריה
סדנת סלסה
סדנת סלסה
סדנת סלסה
(צילום: עיריית חולון )

קראו גם:

יום שני, 12 באוגוסט


09:35 פילאטיס לאזרחים ותיקים, גן בלבן
במסגרת תוכנית האב לאזרחים ותיקים בחולון ובשיתוף מפעל הפיס, מציעה שיעורי פילאטיס לתושבי חולון בני 60 ומעלה, ברחבי העיר. נפגשים בגן בלבן (שכונת מפדה). ללא עלות.
17:00 כיפה אדומה - שעת סיפור, מדיטק חולון
תיאטרון קרן אור עם הסיפור כיפה אדומה. כיפה אדומה, ילדה אהובה, יוצאת להביא מטעמים אל סבתה החולה שגרה בקצה היער. מה קורה כאשר בדרך היא פוגשת את הזאב...? מחיר כרטיס 10 שקלים - מלווה בתשלום. טלפון: 03-5012555.

6 צפייה בגלריה
להציל את היער
להציל את היער
להציל את היער
(צילום: יח"צ)

יום שלישי, 13 באוגוסט


11:00 להציל את היער, סינמטק ילדים
סרט אנימציה סביבתי יפהפה לכל המשפחה מחברת ההפקה של לאונרדו דיקפריו. סיפורה של אוזי, אורנגאוטן קטנה שגדלה עם בני אדם בשמורת טבע לקופי אדם ולמדה מהם את שפת הסימנים והפכה לכוכבת רשת. צ'אנס, קוף הפרא, סוחף אותה להרפתקה ביער הגדול, שם היא מגלה את האמת אודות המפעלים המנצלים את משאבי הטבע ומסכנים את חיות הבר. יחד עם חברים נוספים אוזי יוצאת להציל את היער בו נולדה. כרטיס 28 שקל, למנויים כניסה חינם.
הארון החברתי חוזר לקניוני עזריאלי חולון - בואו למחזר ולתרום חולצות בית ספר ישנות ולקבל 2 חולצות חדשות במתנה. איפה? עזריאלי חולון. קומה תחתונה ליד פוקס. לפרטים נוספים ושעות פעילות לחצו כאן


יום רביעי, 14 באוגוסט


11:00 סדנת איור וקריקטורה בהנחיית דודי שמאי. 50 שקלים לכרטיס, כולל סיור מודרך במוזיאון ב-10:30. המאייר דודי שמאי ידגים איך מציירים חיות שמתחפשות לבני אדם ואיך יוצרים מפירות וירקות -דמויות וטיפוסים שונים. מיועד לגילי 12-9. המוזיאון הישראלי לקריקטורה וקומיקס.

6 צפייה בגלריה
הרצאת שוק ההון בחולון
הרצאת שוק ההון בחולון
הרצאת שוק ההון בחולון
(צילום: עיריית חולון )

19:00 השקעות לאנשים רגועים, אליעזר – מרכז הצעירים
ההרצאה הכי רלוונטית למתחילים בעולם ההשקעות: אילו אפשרויות השקעה פתוחות היום בפני מי שרוצה לתת לכסף "לעבוד" ולצמוח אבל לא רוצה דאגות וסיכונים גדולים. מה ההבדלים בין פיקדון בבנק, פק"מ ומק"מ? מהי קרן כספית? 20 שקל, טלפון: 03-6366090.
19:30 מתי סרי - שרים בעיר 2024, גן מוטה גור
כחלק ממופעי שרים בעיר, התושבים מוזמנים להצטרף לשירה בציבור עם מתי סרי. ללא עלות.

יום חמישי, 15 באוגוסט


18:00 עם החבר'ה בג'סיקה, ג'סיקה מרכז הצעירים
סדנת ציור זוגית יוצאת דופן לרגל ט"ו באב. נשב ונצייר ציור זוגי על כוס בירה, נהנה מחויה משותפת של שבירת שגרה והנאה. בעזרת הדרכה צמודה ובניית הציור שלב אחר שלב, תציירו ציור משותף רומנטי ויפה. זה הזמן לצאת מהקופסה ולהגיע לסדנת הפיינטבר שלנו. בתשלום, טלפון: 03-7437077.

6 צפייה בגלריה
דניאל כהן. מופע סטנדאפ
דניאל כהן. מופע סטנדאפ
דניאל כהן. מופע סטנדאפ
(צילום: יח"צ)

יום שישי, 16 באוגוסט


22:00 דניאל כהן - מופע סטנד אפ, תיאטרון חולון
דניאל כהן, קומיקאי מוערך ותופעת רשת מובילה, בהופעת סטנד-אפ בוגרת ושנונה שלוקחת את הקהל למסע מופרע והורס מצחוק בנקודות הנוגעות בחיים של כולנו, דרך עינו הבוחנת של גבר נשוי עם ילדים. באופיו העצבני והמיוחד ובהומור מושחז דניאל לוקח את הקהל לחווית סטנד אפ משובחת ובלתי רגילה. בתשלום, טלפון: 03-5023001.

יום שבת, 17 באוגוסט


10:30 איינשטיין - הצגה לגילי 8 ומעלה על הילד שלא הפסיק לשאול. מדיטק חולון, בתשלום.
18:00 - מסיבת פיג'מות עם פיית החלומות - לה פארק. חגיגת פיג'מות לילית משמחת ומרתקת, מפגש קסום עם פיית החלומות. מופע/הצגה לגילי 3-7. במזג אוויר שרבי הפעילות תתקיים במתחם המזון הממוזג, סמוך למקדונלדס. הכניסה חופשית.

6 צפייה בגלריה
אני פה בגלל אשתי
אני פה בגלל אשתי
אני פה בגלל אשתי
(צילום: יח"צ)

21:00 אני פה בגלל אשתי – הצגת תיאטרון, תיאטרון חולון
פצצת הצחוק המיתולוגית של עולם הבידור הישראלי חוזרת בגדול! עולמם המצחיק עד דמעות של 3 זוגות ישראלים בקליניקה לטיפול זוגי. מאת: איזו ליבוביץ, עיבוד וכתיבה: גדי צדקה בימוי: גדי צדקה, משתתפים: יניב פולישוק, סופי צדקה/מעיין אשכנזי, גיל וסרמן / אסף פרי, מורן מלכה, דניאל היב / שרי גבעתי, פיני טבגר, יובל אברמוביץ׳. בתשלום, טלפון: 03-5023001.