"גם למתמודדי הנפש יש צורך למצוא זוגיות ואהבה". זה המשפט שמסכם בפשטות את האירוע המיוחד במינו שנערך השבוע במסעדת "סעידה" בפארק פרס בחולון, ואליו הגיעו 100 מתמודדי נפש במטרה להכיר בן או בת זוג לחיים.
2 צפייה בגלריה
ספיד דייטינג יוצא דופן בחולון
ספיד דייטינג יוצא דופן בחולון
ספיד דייטינג יוצא דופן בחולון
(צילום: דניאל סיליס)
את האירוע יזמה עמותת "איכות בשיקום", המעניקה מענה נרחב של שירותי שיקום לאנשים המתמודדים עם מחלה נפשית. הרעיון עלה במסגרת סדנת זוגיות שקיימו המנהלת המקצועית בעמותה, אפרת ברייטמן והמטפלת הרגשית, אורלי ירון. הסדנה נועדה לתת למתמודדים כלים לתקשר עם בני זוג, ולמרות הקושי הנפשי לאהוב ולמצוא זוגיות מתאימה.
"האירוע נוצר מצורך של מתמודדים רבים למצוא זוגיות, ומתוך רצון שלנו לאפשר לכלים ולידע לפגוש אפשרות ממשית למפגשי הכרות פיזיים שיובילו לזוגיות. ואנו כבר רואים תוצאות בשטח" אמרה ברייטמן. עוד סיפרה כי באירוע הספיד דייטינג בחולון השתתפו כ-100 מתמודדים, שנפגשו עם מספר בני ובנות זוג, ונמצאו עשר התאמות, כך שנראה שמדובר בהצלחה.

2 צפייה בגלריה
ספיד דייטינג יוצא דופן בחולון
ספיד דייטינג יוצא דופן בחולון
מקדמים אהבה וגם את בריאות הנפש
(צילום: דניאל סיליס)

באירוע השתתפה גם הסטנדאפיסטית והעיתונאית, חגית גינזבורג, ובהופעה סיפרה לקהל שגם היא חווה דיכאון וחרדה, והסטנדאפ עוזר לה. לכן, כך סיפרה, חשוב לה להופיע באירוע ולקדם את נושא בריאות הנפש.
ומה חשבו המשתתפים? "פגשתי שלוש בחורות שאשמח לפגוש שוב, אני שמח על ההזדמנות להכיר בת זוג במסגרת אירוע מאורגן ומושקע עבורנו", סיפר אחד מהם.

קראו גם:

לאירוע המשמעותי הזה נרתמו בהתנדבות גורמים שונים, וזה המקום להודות למסעדת "סעידה" ובעליה גיא בסאני ואולי ברכה, המאפרת צמרת יוסף שאיפרה את המשתתפות והצלמת, טל פרידמן. את מסיבת הריקודים הפעיל הדי.גי ליאור דותן - Dj stray cat .