גם בימי המלחמה, חנוכה שוב איתנו ואף אחד לא ישבור אותנו. זה הזמן להתנחם מול החדשות או לארח את המשפחה להדלקת נרות עם סופגניות יוצאות דופן. יצאנו לבדוק איזה סופגניות מיוחדות מחכות לנו השנה במאפיות המקומיות בחולון בת ים, ומצאנו אפילו סופגניה בצבעי דגל ישראל וסמל של גולני.
7 צפייה בגלריה
הסופגניות של מאפה נאמן
הסופגניות של מאפה נאמן
הסופגניות של מאפה נאמן
(צילום: גיל אבירם)

מאפה נאמן


סניף מאפה נאמן בקניון בת ים (יוספטל 92) מציע השנה קולקציית סופגניות "ישראלית", המשלבת טעמים קלאסיים, לצד שילובים מעולם הפטיסרי, כמו דונאט רושה, פונדט לבן מסורתי, פונצ'יקי פסטוצינה, ריבת חלב, שוקולד לבן, גנאש קרמל ועוד (5-12 שקלים). הסופגניה הבולטת ביותר בעונה זו היא "ישראלה" – הממולאת בקרם פטיסייר, ציפוי שוקולד לבן ובעיטור סוכריות מאורכות בצבעי הדגל ואפילו נעוץ בה דגלון ישראל.


7 צפייה בגלריה
הסופגניות של בוטיק סנטרל
הסופגניות של בוטיק סנטרל
הסופגניות של בוטיק סנטרל
(צילום: טל סיון ציפורין)

קראו גם:

בוטיק סנטרל


שני סניפים קרובים לבת ים וחולון של בוטיק סנטרל, האחד ביפו (רחוב מרזוק ועזר 9) ואילו השני בראשון לציון (הרצל 85), אבל זה בהחלט שווה את הנסיעה, כיוון שהרשת מציעה סופגניות בריוש אפויות (לא מטוגנות), שהפכו לסימן ההיכר של הרשת בחג.
השנה יוצעו הסופגניות בשני מילויים: שוקולד ותות שדה. לצד הקלאסיות והמוכרות, מציעה הרשת גם סופגניות מריטוצו אפויות ואווריריות במילוי וניל וקרמל מלוח, שיימכרו במחיר אחיד של 8 שקלים.

7 צפייה בגלריה
הסופגניות של פאפא ג'ונס
הסופגניות של פאפא ג'ונס
הסופגניות של פאפא ג'ונס
(צילום: אמיר מנחם)

פאפא ג'ונס


לא רק פיצה, שני הסניפים של רשת פאפא ג'ונס (שדרות ירושלים 95 בחולון ובדרך בן גוריון 63 בבת ים), חוגגים את חנוכה עם מהדורה מוגבלת של סופגניות-מיני, וגם פה הן אפויות ובטעמים שונים, תחת השם "פאפא רולס".
כל קינוח כזה כולל 8 סופגניות פצפונות, העשויות מהבצק של הפיצה, ואפויות בתנור – כאמור, ללא שמן וללא טיגון. בין הטעמים, אפשר למצוא קראנץ' בייגלה מלוח ועוגיות, קרם מרשמלו מעודן בשילוב נגיעות שמנת, קרם פירות יער מתקתק בשילוב קרם שמנת איכותית, ולבסוף ופצפוצי פררו רושה ופיסטוק. מחיר מארז של 8 יחידות – 31.90 שקלים.

7 צפייה בגלריה
הסופגניות של רולדין
הסופגניות של רולדין
הסופגניות של רולדין
(צילום: צחי קיונשטיין)

רולדין


לרשת רולדין יש נוכחות יפה של חמישה סניפים באזור (פנחס אילון 13, המשביר 1 ו-הלוחמים 62 בחולון, וגם בדרך בן גוריון 113 ובקניון בת ים), ומשיקה את קולקציית הסופגניות לחנוכה 2023, אשר כוללת השנה 12 סופגניות: מסופגנייה המוכרת לכולם עם ריבת תות (7 שקלים) המשך בסופגניות מיוחדות כמו שוקו קנדי – סופגנייה במילוי שוקולד ואגוזי לוז (13 שקלים), קוקונט קסיס במילוי קרם קוקוס ומרמלדת קסיס (16 שקלים) ולבסוף סופגניית פרלינה פיסטוק - סופגנייה במילוי גנאש מסקרפונה ופרלינה פיסטוק (16 שקלים).

7 צפייה בגלריה
הסופגניות של מר דונאטס
הסופגניות של מר דונאטס
הסופגניות של מר דונאטס
(צילום: יח"צ)

מר דונאטס


מיסטר דונאטס היא חברה ישראלית המתמחה בייצור ושיווק דונאטס, ומתמחה בייצור דונאטס פרווה, טבעוני, המותאם לכלל האוכלוסייה. הדונאטס מגיעים במגוון טעמים, מילויים וקישוטים והם בעלי ערך קלורי נמוך. הטעמים: לוטוס, אוריאו, סקיפי, נוטלה (הסופגנייה היחידה שאינה טבעונית), וניל, שוקולד, דובדבן, תפוח, אננס, קרמל, חלבה, אוכמניות ועוד. הדונאטס מגיעים עם זילופים כגון: וניל, קרם פטיסייר, שוקולד, ריבת חלב, תות, פונץ'-בננה, קרמל, חמאת בוטנים ועוד.
הסניפים בבת ים: המאפה של שימי, משה האופה ויריד אוכל קניון בת ים בימי שישי. הסניפים בחולון: המאפה של רוני, דון לאון, מאפיית השוקה, מאפה הצרפתי, מקור המאפה, מאפה הבשן ומיסטר דונאטס בירידי האוכל בקניונים בשישי.

פופ-אפ בונז'ור


קולקציית סופגניות ברוח התקופה תמכר במהלך שלושה ימים ברשת חצי חינם. מדובר בסופגניות פרווה בשלושה טעמים: סופגנייה ישראלית כחול-לבן בציפוי שוקולד לבן, קוקוס ומרשמלו; סופגנייה בטעם עוגת ביסקוויטים; וסופגנייה בטעם חלבה וסילאן.
מחיר: מארז של 6 סופגניות ב-29.90 שקלים. הסופגניות תמכרנה בסניפי חצי חינם בחולון ובראשון לציון.

7 צפייה בגלריה
הסופגניות של מונייר
הסופגניות של מונייר
הסופגניות של מונייר
(צילום: אפיק גבאי)

מונייר


הקייטרינג מונייר מציע לרגל חג החנוכה מבחר סופגניות ומגשי אירוח מלוחים ומתוקים. קולקציית הסופגניות כוללת סופגניות ופחזניות: סופגניות מונייר בעבודת יד במילוי קרם פטיסייר וניל, קרמל מלוח וקצפת מסקרפונה; סופגניות מרוטיצ'י במילוי שנטי וניל וקרמל מלוח, סופגניית מלבי במילוי קרם וניל ורדים בציפוי תות וצ'ייסר סירופ מלבי; מילוי קרם וניל, קונפי אקזוטי, מנגו, משמש ופסיפלורה, בציפוי פניני קראנץ' שוקולד לבן; וטעמים כגון אוריאו, קרם ברולה, טירמיסו, פרלין אגוזי לוז, ריבה, שוקולד סוכריות. הכתובת היא יוסף ספיר 7 ראשון לציון, הזמנות באתר.

7 צפייה בגלריה
הסופגניות של ביגה
הסופגניות של ביגה
הסופגניות של ביגה
(צילום: שרית גז)

ביגה


בחולון יש שני סניפים של רשת ביגה: בפארק פרס וקניון עזריאלי חולון, ואלו מציעים לכבוד חג החנוכה סופגניות ללא גלוטן, במבחר רחב טעמים עם מילויים ייחודיים, כמו: פירות יער, קרם פיסטוק, גנאש שוקולד בלגי, ובמילוי קלאסי של ריבת תות או ריבת חלב.
גולת הכותרת לחנוכה 2023: סופגניות קרם פטיסייר וניל - ללא גלוטן. הסופגנייה מלאת קרם מתוק ועשיר, משודרגת עם וניל וחמאה שמקנים לה מרקם קרמי וחלק. כך למשל, סופגנייה פטריוטית עם דגל ישראל: 13 שקל, סופגניות קרם פטיסייה וניל – 13 שקל וסופגנייה במילוי ריבה 8 שקלים.