מייק אלי (24) מחולון עוסק במוזיקה מאז שהיה נער. הוא הופיע עם להקת התאטרון "מרכז הבמה" בחולון ואחרי הצבא, כשכולם התעופפו לטיול בחו"ל, הוא בחר לחסוך כסף ולהקים אולפן בביתו, החלטה שבתקופת הקורונה סייעה לו להמשיך לעבוד על היצירה שלו.
1 צפייה בגלריה
מייק אלי
מייק אלי
מייק אלי
(צילום: עדן ירושלמי)
"למדתי שנה הפקה בלימודי חוץ ברימון והחלטתי שאני רוצה להגשים את החלום שלי", הוא מספר. "ערב אחד התייצבתי בפאב 'הסעידה' וביקשתי הזדמנות. זרקו עלי מלא כבלים ומיקסר ואמרו לי 'תסתדר'. הייתה לי תוכנית, מוטיבציה ורעיון אז לא חששתי".
ההימור הצליח. לאחר מספר הופעות סולו עם גיטרה אלי השיק את ליין האמנים הצעירים שתוך זמן קצר נערך גם בפאב החולוני 'הברוני'. 50 אמנים שונים הופיעו בליין שהתקיים פעמיים בשבוע במשך שנה ואלי השקיע את כולו בפרויקט - עד שהגיעה הקורונה וגם הוא מצא את עצמו בבית.
קראו גם:
"זה היה הלם כי לא האמנתי שאני פתאום לא מופיע", הוא נזכר ומוסיף: "מהופעה קבועה שכולם שרים שירים מקוריים שלי מצאתי את עצמי בבית וממש התגעגעתי לעשייה. למזלי יש לי את האולפן שלי בבית בשכונת קריית שרת אז המשכתי לעבוד. בימים אלו אני מתכנן להוציא אלבום חדש במסגרת של סינגלים".
עד שהאלבום יצא, אלי לא מאכזב את הקהל שלו והשיק החודש קאבר לשיר 'ג'וני' של בר צברי שזכה למיליוני צפיות. "השיר של בר מדהים, ברגע ששמעתי אותו המילים שלו מאוד דיברו אלי, כי הוא מתאר אדם שמכור לשגרה עם כל הרע שיש בה ויום אחד הוא מחליט לעשות שינוי ולרדוף אחרי החלומות שלו.
"אני תמיד רודף אחרי החלומות שלי אז הטקסט ממש דיבר אלי. את ההפקה המוזיקלית והמיקס עשה אופיר בהלול, גיטרות רוי כהן, מאסטרינג איציק פיליבה ואחרי שהקלטתי את הסקיצה בבית החלטתי להקליט את השיר באולפן מקצועי בשם השטוביה. הקאבר זכה לאלפי צפיות וזה ממש מרגש אותי. אני מתגעגע לבמה ולקהל ששר איתי אבל בינתיים לא מפסיק לעבוד".