לאחר חמש שנים שנחשבות מהגדולות בתולדות מועדון הפועל חולון, הכריז אמש (שני) גיא פניני על סיום דרכו. הוא יחזור למכבי תל אביב - המועדון בו גדל.
1 צפייה בגלריה
גיא פניני
גיא פניני
נפרד. גיא פניני
(צילום: עוז מועלם)
בתקופתו של פניני חווה המועדון פריחה מקצועית וזכה בשלושה תארים כשפניני עצמו אחראי לאין ספור רגעים גדולים ומרגשים שנכנסו להיסטוריה של המועדון. השיא של אותם רגעים הגיע החודש, כשזכה להניף את צלחת האליפות במה שהיה למעשה משחק הפרידה שלו מהמדים הסגולים.
"סגולים יקרים, אני נפרד היום מהמועדון אחרי 5 עונות מדהימות", כתב פניני. "עברנו דרך מטורפת שבה זכינו בגביע, העפלנו לפיינל פור צ'מפיונס ליג וכמובן רגע השיא עם הזכייה באליפות. אבל מעבר להישגים, זכיתי בעוד משפחה, מהיום הראשון שחתמתי במועדון קיבלתם אותי עם המון אהבה ותמיכה. אני רוצה להודות לשלמה, איתן, רועי, יוסי וכל חברי ההנהלה על ההזדמנות שנתנו לי לשחק במועדון המדהים הזה. ולכם, הקהל הסגול, אתם הלב והנשמה של המועדון הזה, בלעדיכם לא היינו מגיעים לכל ההישגים האלה. האהבה, הטירוף, החוויות המרגשות שנתתם לי ילכו איתי עד סוף חיי. חולוניה יקרה, תמיד תהיו אצלי בלב. אני בטוח שדרכינו עוד יצטלבו בעתיד".
יו"ר המועדון, איתן לנציאנו: "חמש שנים מדהימות עברו מאז אותו 'קליק' בקיץ 2017. מהלך משותף ששינה את פני המועדון, הגביר את התהודה והחשיפה סביבו, הביא להשתתפות בליגת האלופות חמש שנים ברציפות עם רגעי שיא שלא יישכחו, והפינאלה אליפות שניה מול אולם ביתי מפוצץ בפלייאוף שלא יישכח.
"גיא, אנחנו מסיימים מסע מרגש מלא בעליות ומורדות, ברגעי אושר אדירים, בפציעה קשה, בזכייה בשלושה תארים, במקצוענות בלתי מתפשרת מצידך ובתשוקה אדירה למשחק. נכנסת ללב של כולם והפכת מהר מאד לסגול בנשמה. אנו מקבלים באהבה את החלטתך לעזוב וגאים על הזכות שנפלה בחלקנו ליהנות ולהתרגש משחקן העשור. בטוחים שדלת המועדון עוד תיפתח בפניך בעתיד בתקווה לעוד רגעי אושר משותפים".