מעבים את הסגל לקראת המאני טיים: האלופה הפועל חולון הודיעה השבוע על החתמתו של האקס, מני האריס, שחוזר לקדנציה שנייה במועדון. ככה זה בשוק שחקנים שרחוק מלהיות מוצף בכוכבים, המוכר מהעבר תמיד יקבל עדיפות על פני ה"לך תדע". האם כבר במשחק הבית היום (14:00) נגד הפועל חיפה, האוהדים יברכו על שובו של השחקן החוזר?
1 צפייה בגלריה
האריס
האריס
האריס. קדנציה קצרה אך מרשימה
(אורן אהרוני)
האריס (33, 1.96 מ'), משחק בעמדת ה"שוטינג גארד" והגיע לחולוניה לראשונה ב־2019/20, ושיחק בשלושה משחקים בלבד לפני שמגפת הקורונה קטעה את הליגה.
אגב, באותם משחקים קלע השחקן 22 נקודות ב־29 דקות בניצחון 86:90 נגד הפועל תל אביב, 9 נקודות ב־29 דקות בהפסד 115:112 נגד הפועל ירושלים ו־35 נקודות ב־42 דקות בניצחון הדרמטי 104:105 נגד מכבי ראשון לציון. מה נקרא, קצר אבל קולע.
גם בזכות הנתונים הללו, יש לאיתן לנציאנו זכרונות טובים מהקלע. "כולנו יודעים ומכירים טוב מאוד את היכולות הנהדרות של האריס ומאמינים בו", אמר היו"ר בעקבות החתימה. "באפשרויות שהיו בשוק השחקנים לא היה קשה לנו לבחור במני ואנחנו מקווים שהוא ימשיך מאותה נקודה שהפסיק בזמנו. אם זה יקרה נוכל להגיד שהרווחנו בגדול".
מאז הביקור בעיר הילדים קלע האריס 22 נקודות בממוצע ב"שונדונג היירוס" הסינית (2020/21), עם הופעת שיא אישית של 44 נקודות ועשרה כדורים חוזרים בהפסד ל"נאנד'ינג מונקי קינגס". לאחר מכן הוא רשם קדנציה שנייה ומאוד קצרה בא.א.ק אתונה וביקש לעזוב כבר בחודש אוקטובר בשל "סיבות אישיות", ורק בחודש מרץ 2022 חתם בליגה הקוריאנית וסיים במדיה את העונה.
בתקופה האחרונה הוא לא שיחק בעקבות פציעה. "מני הוא השחקן האיכותי והתחרותי ביותר שיכולנו לצרף לקבוצה, ואנחנו מאמינים שהוא יוכל לעזור לנו להגיע למטרות שלנו", אומר עוזר המאמן, עמית שרף, שאף הוא מכיר את השחקן מהקדנציה הראשונה שלו בהיכל טוטו. "מדובר בשחקן אחד על אחד מצוין ויחד עם היכולת שלו במשחק המעבר הוא יוכל לגוון את משחק ההתקפה שלנו וכמובן יעזור לנו בעיבוי הסגל בשתי המסגרות".

סבב החתמות


יממה קודם לכן צורף לקבוצה הפאוור פורוורד ניב בלול (25, 2.01 מ'), הבן והאחיין (בהתאמה) של תאומי המגדל קובי ואלי בלול. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון ושיחק בליגת העל במדי ראשוניה והפועל ירושלים. את העונה הנוכחית הוא פתח בהפועל חבל מודיעין, ורשם במדיה 7.1 נקודות ו־1.9 כדורים חוזרים.