1 צפייה בגלריה
חולון נלחמת | צילום: אלכס קולומויסקי
חולון נלחמת | צילום: אלכס קולומויסקי
חולון נלחמת | צילום: אלכס קולומויסקי
המשחק הראשון ברף המשחקים הבייתים נערך ביום רביעי נגד הפועל אילת, והאחרון ייערך ב־19 בחודש נגד עירוני נהריה. בין לבין תפגוש גם את גלבוע־גליל (כבר ביום ראשון הקרוב), את מכבי ת"א בליגת העל ואת טורון הפולנית ושטרסבורג הצרפתית בליגת האלופות של פיב"א.
בבכורה שלו על הקווים של חולוניה, נחל דדאס הפסד 91:84 להפועל ירושלים בפיס ארנה, אבל המאמן היווני בן ה־37 זכה לשבחים רבים - בעיקר על האופי שהציגה הקבוצה. חולון חזרה מפיגור דו־ספרתי מוקדם, הפכה את התוצאה, אבל לא יכלה להופעה אדירה של סולימאן בריימו הירושלמי (25 נקודות ו־10 ריבאונדים).
"זאת תקופה קשה, ויש לי הרבה דברים לתקן", הסביר השבוע דדאס. "ועדיין, מאמנים צריכים לדעת לעבוד עם הגב לקיר, גם אם זה לא קל. הביטחון של השחקנים היה נמוך אחרי ההפסד האחרון בחיפה, וניסיתי להרים אותו ולפתח אסטרטגיה בניסיון לגנוב ניצחון".
דדאס הוסיף על המשחק בירושלים: "אני מרוצה מרוב הדברים שראיתי, בעיקר בהתקפה. קיבלנו הרבה נקודות מהשחקנים שניסינו לתקוף. ירושלים עמוקה יותר מאיתנו, והיינו קרובים יותר מאשר שבע נקודות ההפרש בסיום. אנחנו חוזרים הביתה, ואני מקווה שיחד עם האוהדים שלנו נשוב למסלול הנכון".
על האופי שלו כמאמן, אמר דדאס: "הסברתי לשחקנים שאני פייטר, ואני רוצה לגרום לכולם להאמין שנוכל לעשות העונה משהו טוב. הליגה הישראלית דומה מאוד לליגה הטורקית, שבה עבדתי בשבע השנים האחרונות, ואני מאמין שיש לנו שחקנים מקומיים מצוינים, וזו אחת הסיבות שהסכמתי לבוא. יש עלי פחות לחץ מאשר על מאמנים מקומיים, אני יכול להיות ממוקד יותר, ואני רוצה שהמשחק שלנו יהיה חכם יותר. קיבלתי אור ירוק מההנהלה לבחון את הקבוצה, ובהתאם לזה גם לבחון את השוק, אבל אני לא מאמין בשינויים בסגל".
במסגרת התרומה לקהילה בשבוע שעבר, הגיעה הקבוצה לביקור המסורתי בבית ספר 'הרצפלד' שבעיר להפנינג חנוכה.
הרצפלד הינו בית ספר לילדים בגילאי שש עד 21, הסובלים ברובם ממחלות ניווניות ושיתוק מוחין, כשרובם נעזרים בכיסאות גלגלים. לאחר טקס הדלקת הנרות והצגת השחקנים, עברו הילדים והשחקנים ליום ספורט משותף, בסיומו הוענקו לכל אחד מדליות מיוחדות עם סמל המועדון. לביקור הצטרפו אנשי 'קבוצת שגריר', מנותנות החסות הוותיקות של המועדון, שהעניקו שי מיוחד לילדים.
השבוע התחזקה הקבוצה בפורוורד ג'ו אלכסנדר (33, 2.03 מ'), שחוזר לקדנציה שנייה בחולון. אלכסנדר היה מהגורמים המרכזיים להצלחה הגדולה של הקבוצה ב־2017/18, עונה שכללה זכייה בגביע המדינה והגעה לגמר הפיינל־פור.