רועי הובר בן ה-21 פותח עונה שנייה בהפועל חולון ואחרי ש"פספס" את הנפת הגביע לפני מספר חודשים, הוא רעב מאוד לתואר ראשון.
חזרתו של הרכז הצעיר להפועל חולון באה לכל הצדדים בדיוק בזמן. השחקן שרשם את עונת הבכורה שלו במועדון לפני שתי עונות (2016/17), חוזר לאולם טוטו אחרי עונה די מאכזבת, בה נטל חלק בירידה של מכבי חיפה לליגה הלאומית.
העונה הובר שוב בחולון, הסתגל במהרה לצבע הסגול בחזרה והפך תוך זמן קצר לאחד השחקנים הכי מזוהים עם חולוניה. בעונה שעברה הוא עוד הושאל מהפועל ירושלים למכבי חיפה וביוני האחרון חתם על חוזה ארוך טווח בחולון לשלוש שנים.
גם העונה מצהירים בחולון שהם הולכים על כל התארים. הסגל של חולוניה מונה נכון לעכשיו את שון ג'ונס, דקוואן ג'ונס, קאליף וואייט, קורי וולדן, דריון אטקינס ופינקסטון. בסגל הישראלי נמנים שמות בדמותם של עמית שמחון וכמובן רועי הובר שהם מצטרפים למי שנשארו עוד מהעונה שעברה - טי ג'יי קליין, הקפטן שלומי הרוש וגיא פניני.
לאחר אימוני הקיץ, משחקי ההכנה ורגע לפני העונה החדשה מדבר הובר על ההתרגשות לקראת פתיחת העונה, ביום ראשון הקרוב, באולם 'עין שרה': "מרגיש כיף לחזור. מבחינת צוות האימון, אני מרגיש המשכיות מהעונה הקודמת שלי בחולון, שכן דן שמיר ממשיך לאמן פה. אנחנו מתקדמים ועבדנו טוב מאד לאורך הפגרה, נקווה שיהיו גם תוצאות טובות".
כמה ירידת הליגה עם מכבי חיפה השפיעה עלייך בתור שחקן צעיר?
"אין ספק שלרדת ליגה זו חוויה לא נעימה. כרגע אני באמת שלא רוצה להסתכל לאחור ועם המבט כל הזמן קדימה".
צבט לך בלב כשלא היית בחולון בזמן שהיא חוגגת זכייה בגביע המדינה?
"לא צבט לי. כל כולי היה בחיפה. כמה שעכשיו אני בחולון. כל כדורסלן רוצה לצבור תארים ולהשיג את המטרות, אני מקווה שגם נעשה את זה".
אתה שותף להרגשה שכל הליגה התחזקה השנה?
"מניסיון כל משחק קשה בליגה הזו ולא משנה מי עומדת מולך. יש ליגה חזקה וטובה כבר כמה שנים".
כולם מדברים על ההצלחה של נבחרת העתודה, בתור שחקן צעיר כמה באמת חשוב לשחקנים כאלה לצבור דקות משחק?
"אני חושב שזו הנקודה. זה הדבר החשוב ביותר. לא יעזור האימונים, צריך לספק את הסחורה במשחק. אני מאמין שככל ששחקנים צעירים יקבלו יותר דקות משחק, ככה הם ישתפרו. אין דרך אחרת".
איך היה החיבור החוזר עם הקהל בחולון, בטח לשחקן שזוהה עם הפועל ירושלים?
"האמת שהיה מדהים. לא אשכח את החיבור שהיה לי איתו כבר מלפני שנתיים. זו אנרגיה אחרת, הוא מכניס בנו את הטירוף. ראינו כבר השנה את את האווירה בגביע ווינר. זה משהו שאי אפשר לתאר. אני מאד שמח שיש קהל כזה בחולון".