1 צפייה בגלריה
שמיר. איך עוצרים מפולת? | צילום: ראובן שוורץ
שמיר. איך עוצרים מפולת? | צילום: ראובן שוורץ
שמיר. איך עוצרים מפולת? | צילום: ראובן שוורץ
הסמול פורוורד דקוואן ג'ונס בן ה-28 (2.03 מ'), חתם הבוקר (שלישי) על חוזה לעונה הקרובה בהפועל חולון עם אופציה לעונה נוספת.
ג'ונס, בוגר אוניברסיטת מיאמי. קבוצתו הראשונה לאחר סיום לימודיו הייתה אורלנדו מג'יק מהנ.ב.א,בשורותיה העמיד ממוצעים של 3.7 נק' ו-3 רב' ב-12.7 דקות למשחק.
בעונה האחרונה שיחק דקוואן ב-ג'י ליג, ליגת הפיתוח של הנ.ב.א, בקבוצת Mad Ants (קבוצת הבת של אינדיאנה פייסרס) בשורותיה העמיד ממוצעים של 18.4 נק' ו-4.8 רב' למשחק. הוא נבחר לשחקן המשתפר של העונה, כמו כן זכה בתחרות ההטבעות באולסטאר של הליגה.
עם סיום העונה ב-ג'י ליג עבר לשחק באנויי מהליגה הסינית בה קלע 31.2 נק',קטף 6.7 רב' ומסר-2.2 אס' בממוצע למשחק. קודם לכן שיחק בליל הצרפתית,בשורותיה קלע 16.5 נק' למשחק וקטף 4.6 רב'. כמו כן שיחק בקאנטו האיטלקית ובליגה היפנית.
"בשנים האחרונות שחקנים בעמדה של דקוואן היו חלק חשוב מאד מההצלחות שלנו, ואני בטוח שבעזרת האופי, הכישרון, והאתלטיות שלו הוא יעזור לנו מאד". אמר מאמן הקבוצה דן שמיר עם החתימה.
הסגל של חולוניה כולל נכון לעכשיו ארבעה זרים: ג'ונס, קאליף וואייט, קורי וולדן שממשיך לעונה נוספת ודריון אטקינס ששב אחרי עונה אחת בשטרסבורג. הסגל הישראלי כולל את גיא פניני, שלומי הרוש וטי ג'יי קליין שממשיכים לעונה נוספת לצד שחקני החיזוק עמית שמחון ורועי הובר