אחרי חמש שנים רצופות בהיכל 'קציר', קבוצת הנשים של אליצור חולון עוברת לבית חדש: אולם 'שרון', שנמצא ליד שכונת פנחס איילון ומכיל 500 מקומות. בנוסף, המועדון ייהנה גם מחדר וידיאו, חדר מאמן וחדרי הלבשה חדשים. "זה ישדרג אותנו, אפילו אם רק ברמה המנטלית", סיפר השבוע המאמן רועי אייזנברג.
אולם 'קציר' משמש, מלבד קבוצת הנשים, גם חוגים שונים, כולל את נבחרת ההתעמלות האמנותית של העיר. לכן באליצור רצו כבר תקופה ארוכה 'בית' משלהם, שאותו לא יצטרכו לחלוק עם חוגים או מועדונים אחרים. מה עוד שמספר האימונים והקבוצות במחלקה רק גדל.
בכל מקרה, חולון השלימה בשבוע שעבר את סגל הקבוצה, אחרי שצירפה לא פחות מחמש שחקניות: שני לוין, יובל ניצן שמגיעה מהפועל ראשל"צ, שי רחמים מבני יהודה, אנה ינובסקי מאליצור ת"א וגל שקורי שעלתה ממחלקת הנערות של המועדון. החמש מצטרפות לנופר שלום, לימור פלג, אמילי ספקטור והזרות ג'ורדן הופר, שיי קלי ולורן גודווין. האימונים הרשמיים ייפתחו רק ב־1 באוקטובר, הליגה עצמה ב־22 באותו חודש.
"הצלחנו בסגל הישראלי לשמר את הבנות משנה שעברה, וזה לא דבר של מה בכך", הסביר אייזנברג. "אני מאוד שבע רצון מההחתמות של הזרות. אנחנו בהרגשה שהצלחנו לשמר את הכוח שלנו ומאמינים שאנחנו יכולים לעשות דברים יפים בליגה".
אם יש שחקנית שבחולון בונים עליה שתעשה את ההבדל בין עונה טובה למצוינת, זו שיי קלי, מלכת הסלים של ליגת העל אשתקד במדי רמת השרון. עבור קלי (26, 1.85 מטר) מדובר בתחנה השלישית בארץ הקודש, אחרי שנתיים בהפועל ראשל"צ ועונה ברמת השרון.
בשתי העונות שלה בראשל"צ העמידה קלי ממוצעים של 20.8 נקודות ו־10.7 ריבאונדים לערב. אשתקד ברמת השרון רשמה 19.6 ו־10.5 בהתאמה.
"שיי היא שחקנית מצוינת ומהווה מודל חיקוי לאורח חיים מקצועני", הסביר אייזנברג. "השילוב שלה עם ג'ורדן הופר בקו הקדמי אמור ליצור אצלנו איזון ואינספור אפשרויות התקפיות והגנתיות".
בחולון, גם אם לא מצהירים זאת, בונים על שחזור ההישגים מאשתקד - עלייה לחצי גמר הפלייאוף וגמר הגביע - ואפילו לא חוששים לפזול גבוה יותר. הסיבה: החיזוק הדליל יחסית עד כה בשורות הדאבליסטית מכבי אשדוד, והחתמת הזרות הדי בינוניות אצל מכבי רמת חן. "בעונה כזו, אם הכל יידבק אצלנו, אנחנו יכולים להפתיע וגם לקחת תואר", מצהיר אייזנברג.
אגב, אחרי שקבוצת הנשים עברה בעונה שעברה למדים הצהובים־סגולים, כל המחלקה הצעירה של אליצור תעשה זאת החל מהעונה הקרובה. זאת במסגרת שיתוף הפעולה הנמשך עם הפועל חולון. כמו כן, הוקם חוג אוהדים מיוחד לקבוצת הנשים ובמועדון בונים על כ־200 – 300 צופים שיגיעו למשחקי הבית.