מתמקצעות: מאמאנט חולון ובת-ים מקיימות לאחרונה את ההכנות לקראת עונת המשחקים הקרובה, עונת 2017/18 בליגת האימהות הגדולה בישראל. ליגת האימהות, שמאגדת בתוכה מדי מחזור- פרגון הדדי, התנהגות ספורטיבית וחברית ובעיקר היכולת ליהנות מהדרך ולא רק מהתוצאה. הליגה הופכת כל מפגש על המגרש למעצים ומרגש. כשנמצאים ביציעים מתקשים לנחש איזו קבוצה, היא זו שסיימה עם ידה על העליונה. כי כולן כאמור, מרגישות מנצחות. לאחרונה שחקניות רבות מהליגות השונות קיימו סדנת הכשרת עם ד"ר אריה זלינגר. זלינגר בן ה-80, הוא אחד משחקני העבר ומאמנים הגדולים בתולדות הכדורעף הישראלי.מאמן בין היתר בארצות הברית ובהולנד ומאז 2007 מאמן את נבחרת הנשים של ישראל. זלינגר נחשב אף לאחד המאמנים המוערכים בהיסטוריה של הכדורעף העולמי. הוא צורף ל"היכל התהילה של הכדורעף העולמי" ב-1995.📷-שחקניות מאמאנט אשר נכחו בסדנת ההכשרה הסבירו שהמאמן המקצועי מביא אל עולם הכדורשת ״שכלולים״ ווהסתכלות קצת אחרת על טכניקת המשחק. לפני כשבועיים, הגיע זלינגר לנס ציונה להעביר את אחת הסדנאות שלו לשחקניות מאמאנט בעיר. במאמאנט נס ציונה משחקות כ-150 נשים בליגה שקמה לפני פחות משנתיים.
במהלך הסדנא השחקניות קיבלו טיפים נכונים בדגש על הזריזות, על מיקוד, על התייחסות לאיזה חלק בגוף לאמץ כדי להשיג עמידה נכונה, איזון נכון. איך ליפול ומגוון איכויות נוספות לשיפור יכולות המשחק.
מיכל אדם שחקנית הליגה שנכחה בסדנא סיכמה: שחקניות מאמאנט, כשאנחנו מגיעות לאימון או מחנה אימונים אנחנו כבר יודעות למה לצפות: ריצה, מתיחות, חימום, אימון ממוקד, והכי כיף - משחק לקינוח. בסדנא של דר׳ אריה זלינגר יש את כל זה.
זלינגר צודק כשהוא אומר שילדים נופלים כל הזמן אבל אנחנו, המבוגרים, למדנו לפחד מהרצפה. אז הפעם למדנו קצת להתחבר אליה מחדש. למדנו מתי הזמן הנכון לעזוב את הכדור בהנחתה, כמה מהירה צריכה להיות התנועה על חשבון אורך התנועה".