למרות המומנטום בליגה, ואולי בעקבות הפסד הבכורה במחזור הרביעי בליגת האלופות לגלאטסראיי - 88:75, סוגיית החיזוק בהפועל חולון, או בשמה המפורש, מחליף לקוני קאדג'י (ששוחרר לפני כחודש), הפכה לסוגיה הבוערת אצל האלופה. ניצחון או הפסד במסגרת קרב הצמרת היום (שישי, 13:30) נגד הפועל תל אביב, עלולים להשפיע ישירות על עד כמה ההחלטה בנושא תהיה מהירה.
1 צפייה בגלריה
חולון נגד משגב
חולון נגד משגב
הפועל חולון נגד משגב. ועכשיו מחכים לאדומים
(עוז מועלם)
"אני לא מקבל את הטענות שכאילו אין לנו רצון להחתים מחליף לקוני", אמר השבוע היו"ר איתן לנציאנו. "אנחנו מחפשים כזה מרגע ששוחרר. אבל חשוב שהאוהדים יבינו, מאוד קשה למצוא גבוהים בימים אלה, לא רק פה אלא בכל אירופה. היה שחקן בטורקיה שרצינו אותו, שמענו את הסכום והבנו שהוא לא שווה את זה. קשה מאוד להתמודד עם הסכומים האלה, בטח כשיש תחרות מקבוצות באירופה".
כריס הורטון שוחרר מהפועל תל אביב, עד כמה רצינית האפשרות שהוא ילבש סגול?
"מדובר בשחקן נפלא, נהדר, אבל לא רק אנחנו יודעים שהוא נהדר. גם באירופה יודעים שהוא כזה. נתנו לו הצעה, אבל קשה לנו להאמין שהוא יקבל אותה. אני יודע שיש לו הצעות כפולות מזאת שהצענו לו".
אז הפועל חולון תישאר "קצרה"?
"ממשיכים לדבר על רוטציה קצרה אבל אני לא מקבל את זה. כרגע אנחנו עם שישה זרים, כולל סי.ג'יי האריס (הפצוע), ויש לנו עוד שני שחקנים שאנחנו פשוט לא משתמשים בהם - שחר עמיר והראל דדון. אפילו המאמן גיא גודס אמר בעצמו אחרי המשחק נגד נס ציונה ששחר עמיר אמור לקבל יותר ויותר דקות, ושיש לו מקום ברוטציה, אבל אז מגיעים לטורקיה, והוא לכאורה יכול לעזור, אבל לא עולה".
משחק גדול, 7,000 אוהדים טורקים ביציע, לא פשוט לשחקן צעיר.
"תראה, אני מסכים שאולי היה מדובר בבמה קצת גדולה, אבל אם מאמן אומר ששחקן יכול להיות שחקן רוטציה, אתה מצפה שהוא יהיה כזה. הרי אם יגיע משחק ולא תתן לו לשחקן, מה עשית בזה? ולפחות על פי ההיכרות שלי איתו, לא מדובר בשחקן שמפחד מאתגרים. מדובר בשחקן נהדר ולדעתי הגיע הזמן שעוד ועוד יגלו את זה".
אתה יודע איך זה עובד, גודס ייתן את הבמה, ואם זה לא יעבוד, גודס ישלם את המחיר.
"אני חושב שבסופו של דבר הקהל וגם ההנהלה ישמחו אם שחקנים כמו שחר והראל יהיו על הפרקט. אולי לא במשך 20 דקות, אבל שבע דקות פה, שמונה דקות שם, זה בסדר".
"אין ספק ששחר הראה שיש לו את היכולת והמסוגלות לתת את החלק שלו כשהוא נדרש", אמר השבוע גודס (שהגיש לאחרונה תביעה נגד האקסית שלו, מכבי ראשון לציון). "אבל אירופה זאת באמת במה אחרת בשלב הזה. יש מועדונים שבהם קידום צעירים נמצא לפני הישגים ויש מועדונים שהשאיפה לתארים היא לפני הכל. עכשיו, זה לא תמיד הולך יחד אבל מי שאמור לנהל את הערכים האלה בצורה הכי טובה, זה אני, וצריך לראות איך משלבים שחקנים נוספים ברוטציה תוך כדי ניצחונות והתקדמות, במטרה לעזור לקבוצה, ולא רק כי יש לשחקן תואר של צעיר מבטיח או עיניים יפות".
כאמור, היום (שישי, 13:30) תארח האלופה שמדורגת במקום הרביעי (מאזן 2:4) את הפועל תל אביב שמדורגת שנייה (1:5). האורחת אמנם בכושר מצוין ומגיעה אחרי ניצחון 80:108 על הפועל גליל עליון (משחק היורוקאפ נגד המבורג הסתיים לאחר סגירת הגיליון) אבל האווירה בחדר ההלבשה האדום סוערת, בעקבות שחרורו של הארטון שמאיים על המרקם החברתי במועדון. "מדובר ביריבה מאוד חזקה ואיכותית העונה", אומר גודס. "משחק של הפועל חולון מול הפועל תל אביב עומד בשורה אחת עם המשחקים הגדולים מול מכבי תל אביב והפועל ירושלים. משחק בין קהלים גדולים ובאווירת פלייאוף. בטוח שיהיה מעניין, פיקנטי ואיכותי, וכמובן שנרצה להמשיך במומנטום שלנו גם בסוף המשחק הזה".