חברות דן נדל"ן ואדרום נדל"ן זכו בשני מכרזי דיירים לקידום התחדשות עירונית בחולון - האחת בשכונת רסקו והשנייה בתל גיבורים.
2 צפייה בגלריה
פרויקט גאולים. פינוי בינוי בחולון
פרויקט גאולים. פינוי בינוי בחולון
פרויקט גאולים. פינוי בינוי בחולון
(הדמייה: באדיבות עמרי רון אדריכלים)

שני הפרויקטים הם בהיקף של 436 יחידות דיור, שיוקמו בהשקעה שמוערכת בכ-850 מיליון שקל.
המיזם הממוקם ברחוב גאולים שבשכונת רסקו, בוצע בעסקת קומבינציה, במסגרתה יקדמו החברות תוכנית בשטח של כארבעה דונם, שעליה קיימים היום שבעה בניינים שנבנו בשנות ה-70 של המאה הקודמת עם 16 יחידות דיור. במקומם יוצע להקים שני מגדלים של עד 40 קומות ובהם 180 יחידות דיור חדשות, 700 מ"ר משרדים ו-2,100 מ"ר מסחר.

קראו גם:

בפרויקט פינוי בינוי נוסף, הממוקם ברחוב התותחנים בשכונת תל גיבורים, מדובר בתוכנית המקודמת במסלול רשויות מקומיות, הכוללת פינוי 46 דירות קיימות בשלושה בניינים ישנים, שבמקומם מוצע להקים 256 יחידות דיור חדשות. הדיירים שיכללו בתוכניות פינוי בינוי יקבלו דירה חדשה וגדולה יותר עם ממ"ד, מרפסת שמש, חניה ומחסן.

2 צפייה בגלריה
פרויקט התותחנים. פינוי בינוי בחולון
פרויקט התותחנים. פינוי בינוי בחולון
פרויקט התותחנים. פינוי בינוי בחולון
(הדמייה: א. סטודיו)

רועי דורון, סמנכ"ל בקבוצת דן, המנהל את ההתחדשות העירונית: "זוהי בשורה משמעותית לסביבה ולתושבים הוותיקים בעיר חולון, כאשר שני הפרויקטים החשובים הללו, מקדמים התחדשות עירונית עבור התושבים הוותיקים בשכונה, ויביאו להתפתחות ושינוי ללא היכר של האזור. אני בטוח כי האטרקטיביות של פרויקטים אלו הכוללים קרבה למקומות מרכזיים, לעורקי תחבורה ראשיים בעיר, בין היתר לקו הירוק של הרכבת הקלה ולנתיבי איילון ימשכו תושבים חדשים ויביאו לצמיחה אדירה".