1 צפייה בגלריה
לאון. מהשכונות בבת ים לפסגת המוזיקה | צילום: ניר פקין
לאון. מהשכונות בבת ים לפסגת המוזיקה | צילום: ניר פקין
לאון. מהשכונות בבת ים לפסגת המוזיקה | צילום: ניר פקין
עם לא פחות מ 27.4 אחוזי רייטינג נפתחה אתמול (מוצ"ש) עונת האח הגדול VIP בפרק חגיגי בו נחשפו המתמודדים המפורסמים שנכנסו לבית המצולם ביותר בישראל.
בין המפורסמים הדוגמנית נטלי דדון, שחקן הכדורגל לירן שטראובר והפעילה החברתית ויקי כנפו, אך מי שבלט במיוחד עבור תושבי האזור הוא דווקא המוזיקאי ושופט תוכניות הריאליטי עדי לאון שנולד וגדל בבת ים וכיום מתגורר בחולון.
לאון בן 43, מתגורר בחולון, נשוי ואב ל 3 ילדים. לאון הוא מלחין ומנהל מוזיקלי בלהקתו של אייל גולן. ונחשב לאחד הבולטים והמצליחים בתחומו. בראיון עבר סיפר כי גדל והתחנך בבת ים של שנות ה-80, באזור של עוני ומצוקה, בילדותו התגלה כישרונו המוזיקלי והוא החל לנגן בפסנתר.
לאון סיפר כי העיסוק במוזיקה הציל אותו והיווה נקודת בריחה מחיי היומיום שלו וכבר בגיל צעיר הוא הופיע וניגן במועדונים המזרחיים בבת ים, ליווה את זמרות כמו זהבה בן עד שהפך לקלידן והמנהל המוזיקלי של אייל גולן שהיום נחשב לאחד מחבריו הטובים.
לאון התפרסם בשנת 2011 כשופט בתכנית "אייל גולן קורא לך" ששודרה בערוץ 24 שם יצר לעצמו מוניטין של שופט קשוח, אסרטיבי, שאינו חוסך בביקורת מול המתמודדים, ובכל זאת נחשב כאהוד במיוחד על קהל הצופים.