יום שישי בצהריים כשרובכם הייתם עסוקים בהכנות לשבת, פיצוץ עז הרעיד שכונה שלמה בעיר. עבריינים הניחו מטען חבלה באופן ממוקד ברכבו של עבריין מוכר למשטרה ופצעו אותו באורח קשה. לאותם עבריינים לא הפריע שברכב היו בני משפחתו ועוברי אורח מסביב ופשוט פיצצו את הרכב.
ניסיון חיסול זה מצטרף לרצף החיסולים וניסיונות החיסול בחולון שקרו בשנים האחרונות:
חיסול בחולון: גבר נרצח, אחר נפצע קשה ב 21.12.2015 שכונת ג'סי כהן חולון רחוב הסנדרין: בשעה 20:42 אדם כבן 50 נהרג וחברו, בן 45, נפצע בינוני עד קשה מירי. פרמדיק מד"א איברהים דרבי הגיע למקום וסיפר: "במקום הייתה המולה גדולה. על הכביש סמוך לרכב הבחנו בשני פצועים, אחד מהם היה מחוסר הכרה, פצוע בפלג גופו העליון. השני היה בהכרה מלאה. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית חולים וולפסון במצב בינוני עד קשה". כאמור, מותו של הפצוע השני נקבע במקום. שוטרים אמרו כי תושבי השכונה סיפרו שהשניים ישבו ברכב ואז הגיח אדם שירה כמה כדורים לעברם.
ניסיון חיסול בחולון: מטען חבלה התפוצץ בבניין מגורים נובמבר 2015 שכונת נאות רחל, רחוב הופיין: מטען חבלה התפוצץ בבניין מגורים. שני בני אדם נפצעו קל. המשטרה מסרה כי הרקע פלילי. המטען הוטמן ככל הנראה באזור חדר המדרגות בקומה הראשונה, כך עולה מעדויות השכנים. הם סיפרו כי שם מתגוררת "דמות מוכרת למשטרה, ובעבר כבר ביקרו שוטרים בבניין". הרס רב נגרם לדירות הבניין. כמה פצועים נפגעו מהדף ופונו לבית החולים וולפסון.
ניסיון חיסול בחולון: ירי מרכב חולף פצוע באורח אנוש 20/5/2015 - שכונת תל גיבורים רחוב הבנים: ניסיון חיסול פצוע באורח אנוש צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו לרחוב הבנים בעיר ואיתרו אדם פצוע צעיר בן 25 בתוך רכב, כשהוא ירוי. עדי ראייה דיווחו על רכב דו גלגלי שנמלט מהמקום. כוחות משטרה הוקפצו לזירה ופתחו בחקירת הירי ובחיפושים אחרי היורה. כעבור זמן קצר הם עיכבו חשוד במעשה.
חיסול בחולון: הרוג ושני פצועים מירי מרכב חולף 25/1/2013 - מחלף וולפסון חולון: שני בני אדם נורו בחולון מרכב שחלף לידם, אחד מהם גבר בן 29 המוכר למשטרה נהרג השני נפצע באורח קשה הפצוע הנוסף הוא הוא עובר אורח בן 53. המשטרה מעריכה כי מדובר בחיסול על רקע פלילי.
ניסיון חיסול בחולון: 2 מתנקשים על אופנוע ירו בצעיר מטווח קצר 20/5/2013 צעיר בן 25 מרחובות נפצע אנושות בניסיון חיסול בחולון בסביבות שעה 20:00 בוצע ניסיון חיסול בחולון במהלכו נפצע צעיר כבן 25 בראשו והוא מוגדר במצב אנוש. הצעיר יחד עם 2 חברים נוספים שלו היו במעקב משטרתי בזמן ניסיון החיסול, והם משמשים כחיילים של ארגון פשע מאזור השרון והערכה היא שהם היו בדרך למשימה כלשהי בחולון בשלב מסויים 3 החברים התפצלו והצעיר מרחובות שנורה נשאר ברכב והאחרים ירדו ואז כנראה לעיני השוטרים הגיחו 2 מתנקשים על אופנוע וירו בצעיר מטווח קצר. השוטרים פתחו במרדף אחרי היורים ולאחר מרחק מה הצליחו לעצור את רוכבי האופנוע ועל גופם נתפסו כלי נשק, כמו כן באזור הירי נעצרו עוד 3 חשודים הקשורים לארגון פשיעה מתל אביב הנמצא ביריבות עם ארגון הפשיעה מהשרון.
חיסול בחולון: חיסול חשבונות בין עברייני סמים צעיר נורה מטווח קצר ונהרג 26/7/2012 רחוב דב הוז שכונת נאות רחל: חוסל צעיר בן 27 בשדרות דב הוז בעיר, כאשר רוכב אופנוע הופיע לפתע בפיצרייה "פיצה-קיד", ופתח באש לעבר הקורבן, שנפגע באורח אנוש מפגיעות בפלג גופו העליון, הובהל לבית החולים וולפסון ושם מת מפצעיו. כמו כן, אדם אחר שנקלע למקום נפצע באורח קל בתקרית, ופונה אף הוא לקבלת טיפול בבית החולים וולפסון. החקירה הוטלה על צוות חקירה מיוחד של מרחב איילון.
חיסול בחולון: עבריין נורה למוות ליד בית חולים 19.12.2011 בתחנת דלק ליד בית חולים 'וולפסון' בחולון: תושב נתניה, המוכר היטב למשטרה, נורה בעת שעמד בתחנת דלק ליד בית חולים 'וולפסון' בחולון. האיש, בן ה- 39, שנחשב למקורב לארגון הפשיעה של אסי אבוטבול, פונה לבית חולים במצב אנוש, אך שם מת מפצעיו.
נסיון חיסול בחולון: מטען חבלה התפוצץ בחולון מתחת לרכבו של בכיר בעיריית ת"א 9/5/2010 - מטען חבלה קטן התפוצץ מתחת למכוניתו של שוטה חובל, ראש אגף הפיקוח על הבנייה בעיריית תל-אביב יפו, איש לא נפגע, אך מכוניות ניזוקו
חיסול בחולון: עבריין נורה למוות, גופתו אותרה בחולות מולדת 25/01/2009, רונן גבריאלי (35), בן למשפחה ששמה עלה לא אחת בקשר לפרשיות פליליות, הוא בנו של חיים גבריאלי ואחיינו של שוני ; מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי ככל הנראה הנרצח היה מעורב בהלוואות בשוק האפור גופתו של רונן גבריאלי, בן 35 נמצאה בחולות מולדת בחולון. גבריאלי נורה למוות בראשו - שיטה שנתפסת בעולם התחתון כהוצאה להורג.
חיסול בחולון: אלמונים התנקשו במקורב לשעבר של רוזנשטיין 16.7.2005 רחוב מקס וגסי כהן, שכונת גסי כהן: שני אלמונים רכובים על אופנוע ירו באהרון אבו חמרה, בן 35, בעת שעצר עם מכוניתו בצומת בחולון. לפי המשטרה, מדובר במי שניהל בעבר את עסקיו של זאב רוזנשטיין. הוא הועבר במצב אנוש לבית חולים, שם מת מפצעיו. בעבר הוא ניצל משני נסיונות התנקשות