"הטינדר" של העולם החרדי הוא ללא ספק קבוצות הווטסאפ של שדכנים ושדכניות, שמפרסמים תמונות יחד עם פירוט מלא על משפחת הנער או הנערה שמחפשים את הזיווג שלהם. החברות בקבוצות הללו פתוחה לכולם, אך מי שעובר את הגבול עלול להיות מושלך מתוכן ונחסם.
2 צפייה בגלריה
חרדי חרדים זוג חרדי - תמונת פייסבוק
חרדי חרדים זוג חרדי - תמונת פייסבוק
הטינדר של המגזר החרדי
(צילום המחשה: shutterstock)
הרקע הזה חשוב כדי להבין את סיפורו של גבר חרדי מרמת גן, בן 31, שגם הוא פנה לחפש שידוך באחת מקבוצות הווטסאפ האלו. אלא שמכל המועמדות הרבות שמפרסמות את עצמן בקבוצה בה היה חבר, חפצה נפשו דווקא באחת המנהלות השדכניות של הקבוצה.
"השדכנית לא נענתה לבקשתו, והבהירה לו כי היא אינה מעוניינת בכך. בהמשך אף חסמה את הבחור, ברשת ובקבוצת השידוך", הסבירו במשטרה.
אלא שהאיש לא קיבל בצורה חיובית את הדחיה ואת אקט הענישה שהתלווה אליה, והחל מאיים על השדכנית בשורת הודעות ששלח לה.

2 צפייה בגלריה
טלפון מאיים
טלפון מאיים
איים מטלפון של חבר
(צילום המחשה: pixabay)

"יש לך חמש דקות מעכשיו להחזיר אותי לקבוצה, אחרת את תעשי למשפחתך בושות. אני ידע טוב טוב מי ההורים שלך. חבל שאת עוברת על 'לא תיקום ולא תיטור'. הזמן מתחיל מעכשיו", איים האיש על השדכנית באחד המסרונים ששלח.

קראו גם:

בהודעה אחרת, שנשלחה מטלפון של חבר כדי שלא תזהה אותו, כתב: "יש לך חמש דקות מעכשיו להחזיר את חבר שלי לקבוצה. את לא מבינה על מי נפלת. את לא רוצה שהוא יבוא אליך הביתה. את לא מבינה עם מי התעסקת. אני אעשה לך שיימינג אצל כל השדכניות. ככה לא מתנהגת בחורה יהודיה. שנאת חיים. חכי חכי, הסוף שלך קרוב".
לא ברור מה יהיה העתיד הרומנטי של הגבר הזה בעולם הפנויים-פנויות של המגזר החרדי, אבל העתיד המשפטי שלו ברור למדי: זאת, לאחר שכתב אישום על הטרדה ואיומים הוגש נגדו בעקבות האירוע בו הילך אימה על השדכנית, שהתלוננה במשטרה והביאה למעצרו ולאישומים הפליליים איתם הוא מתמודד כעת.