טרגדיה איומה התרחשה בשעות אחר הצהריים של יום חמישי האחרון בפארק ארגמן בנס ציונה. אלין אהוד בת ה-3 נפצעה אנושות מנפילת שער בטיחות שהוצא ממקומו. בבית החולים נקבע מותה. הלוויתה נערכה אמש (מוצאי שבת), ותושבים המומים הדליקו נרות זיכרון במקום בו נהרגה.
3 צפייה בגלריה
אלין אהוד ז"ל. טרגדיה איומה
אלין אהוד ז"ל. טרגדיה איומה
אלין אהוד ז"ל. טרגדיה איומה
(צילום: באדיבות המשפחה)
ביום חמישי, בשעה 16:55, התקבל דיווח במוקדי החירום אודות ילדה שנפגעה משער ברחוב משה לרר, בפארק ארגמן בנס ציונה. חובשים שהגיעו למקום מצאו את אלין משה, בסך הכול בת 3, עם פגיעה קשה בראשה, ממנה נפטרה למרבה הצער זמן קצר לאחר מכן בבית החולים שמיר- אסף הרופא.
לאחר מותה החליטו הוריה על מעשה נעלה של חסד ותרמו את קרניות עיניה.
כיצד התרחש האירוע הנורא? עיריית נס ציונה הודיעה כי השער, שמיועד לאפשר כניסת רכבי חירום ורכבי תחזוקה לתוך הפארק, הוצא ממקומו, כך על פי מצלמות האבטחה במקום, אך הוא לא הוחזר והוא זה שגרם למותה, לאחר שנפל על ראשה. יש לציין שהשער היה מונח במקום באופן זה במשך יומיים שלמים.

צפו בפינת ההנצחה שהקימו תושבי האזור במקום שנהרגה אלין הפעוטה >>>
פינת הזיכרון והמקום בפארק בו נהרגה אלין אהוד ז"ל
(צילום: אביגיל קדם)

תושבי האזור מספרים שמדובר בגדר שמוצאת ממקומה כאשר מגיעים לבצע עבודות ניקיון ותחזוקה של גינון, וככל הנראה לא הוחזרה למקומה. "זה מחדל, משפחה נהרסה ובגלל מה? בגלל חוסר מחשבה? רשלנות?", אמר תושב המתגורר בסמוך.

3 צפייה בגלריה
מזירת האירוע הטראגי בנס ציונה
מזירת האירוע הטראגי בנס ציונה
מזירת האירוע הטראגי בנס ציונה
(צילום: דוברות המשטרה)

בלילה שלאחר המקרה הגיעו תושבים רבים מהשכונה שביקשו לחבק את המשפחה והדליקו נרות זיכרון במקום בו נהרגה אלין הפעוטה.
הצוות הפסיכולוגי של העירייה הוציא הודעה להורי הילדים בגן "יסעור" בו למדה אלין, ובה נכתב:
"לצערנו הרב, עלינו לשתף אתכם שאלין אהוד היקרה שלנו, תלמידת גן יסעור נפטרה לאחר תאונה טראגית. כולנו שותפים לאבלה של משפחת אהוד, ומחבקים את המשפחה והקהילה כולה. מטבע הדברים אירוע מסוג זה הוא קשה ומורכב ומעורר בנו ההורים והילדים מנעד רחב של רגשות ותחושות. מערכת החינוך שלנו מלווה ע"י הפיקוח, השירות הפסיכולוגי והמחוז. צוות הכולל את היועצות, פסיכולוגית הגן ואנשי הטיפול, נערך ברגעים אלו לתת מענה מידי לצד מענה מתמשך לאורך השבוע והתקופה הקרובה".

3 צפייה בגלריה
פינת הזיכרון לזכר הפעוטה שנהרגה
פינת הזיכרון לזכר הפעוטה שנהרגה
פינת הזיכרון לזכר הפעוטה שנהרגה
(צילום: אביגיל קדם)

קראו גם:

מעיריית נס ציונה נמסר בתגובה לאירוע כי "מתחקיר ראשוני שבוצע באמצעות מצלמות האבטחה עולה כי מדובר בשער סמוך לגינה, שהוצא ממקומו לפני כיומיים. העירייה תוסיף לחקור את האירוע הקשה בשיתוף מלא עם משטרת ישראל. יהי זכרה ברוך".