לפני שנה טיילה טלי קון (41) יחד עם משפחתה והכלבה סמוך לביתה שבחולון, כשלפתע עמוד תאורה במשקל של כ-900 ק"ג קרס ופגע בה. בסוף השבוע היא פגשה את שני כונני מד"א שהיו שם להציל את חייה.
1 צפייה בגלריה
קון עם ביטון החובש וצבי הפראמדיקית
קון עם ביטון החובש וצבי הפראמדיקית
קון עם ביטון החובש וצבי הפראמדיקית
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
פאראמדיקית מד״א נעמי צבי, שהגיעה למקום עם חובש מד"א אליה ביטון העניקו לקון טיפול רפואי מציל חיים. הם עצרו את הדימום שלה ופינו אותה לחדר ההלם בבית החולים שיבא בתל השומר - שם, היא עברה מספר ניתוחים מורכבים והיא נמצאת עדיין בשיקום ארוך.
כאמור, בסוף השבוע, היא פגשה את השניים בביתה, מאה מטרים מהמקום בו קרס עמוד התאורה.
צפו:
(קון, צבי וביטון במפגש | צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

קון: "אחרי שקרס עליי עמוד התאורה איבדתי את ההכרה. אני זוכרת שחילצו אותי ונעמי נלחמה עליי מהרגע הראשון. היא הרגיעה אותי במהלך הנסיעה ולקחה את הפיקוד על כולם בשטח. כשהגענו לבית החולים נעמי הבטיחה לי שיהיה בסדר, ונפרדנו.
"אחרי שיצאתי מבית החולים והתחלתי את השיקום, נזכרתי במילים שהיא אמרה לי בזמן הנסיעה לבית החולים 'את לביאה'. המשפט שלה נתן לי השראה והוא מלווה אותי עד היום. אני כל כך מאושרת לפגוש סוף סוף את נעמי, שנה אחרי האירוע הנורא הזה".
קראו גם >>>

פראמדיקית מד״א נעמי צבי: "כשקיבלנו את הדיווח בקשר על עמוד תאורה ששוקל כמעט טון שקרס, כל הסרטים עוברים לך בראש. פיללנו בדרך שיהיה במי לטפל ואיך אפשר יהיה להציל את הפצועה.
"נלחמנו על טלי בשטח ובמהלך הפינוי לבית החולים. היום, שנה אחרי האירוע לפגוש אותה היום בבית שלה כשהיא עומדת על הרגליים עם המשפחה שלה, במצב רוח שמח ומחבקת את הבנות שלה, זה מאוד מרגש"