כתב אישום הוגש היום (רביעי) לבית משפט המחוזי ת"א-יפו נגד הנאשם שריף גאפין, בן 24, בגין עבירות אינוס, נסיון אינוס ומעשה מגונה שביצע כלפי אישה בת 63 שיצאה לריצת בוקר בפארק הציבורי הפילבוקס בחולון.
2 צפייה בגלריה
ביצע עבירות מין חמורות
ביצע עבירות מין חמורות
ביצע עבירות מין חמורות
(צילום המחשה: canva)

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אפרת רותם מפרקליטות מחוז ת"א, בתאריך 2.3.2024, בשעה 06:10 יצאה ההאישה לאימון ריצה בפארק ציבורי "פילבוקס" בחולון.

קראו גם:

כאשר עצרה במהלך הריצה על מנת להוריד את העליונית שלבשה, הגיח הנאשם מאחוריה, התנפל עליה, הסתיר את עיניה באמצעות זרועו, נעמד מולה, אחז בצווארה והתחיל לחנוק אותה. היא נאבקה עם הנאשם, ניסתה לשחרר מאחיזתו בצווארה, הפצירה בו לחדול ממעשיו, ואף הצליחה להזיז את אצבעו של הנאשם ואולם הנאשם לא הרפה ותוך שהוא אוחז בצווארה בחוזקה, ניסה להוריד את מכנסיה בכוח.
האישה נאבקה, בעטה בבטנו, אך הוא לחץ בחוזקה על קנה הנשימה שלה, וסיכן את חייה. לאחר מכן הוא ביצע בה עבירות מין חמורות, תוך שהוא ממשיך לאחוז בצווארה בניסיון למנוע ממנה להתנגד.

2 צפייה בגלריה
גבר
גבר
נתפס זמן קצר לאחר התקיפה
(צילום המחשה: shutterstock)

רק לאחר שהצליח הנאשם לבצע בה את זממו, הוא הרפה מצווארה, שאל אותה פעמיים 'האם היא סולחת לו' ונמלט באמצעות אופניו מהמקום.
הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. לחובתו עבר פלילי הכולל הרשעה בעבירת אלימות כלפי בת זוג ועבירות נוספות.
בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות, כי נסיבות התיק מלמדות על הסלמה של ממש במעשיו של הנאשם, אשר הוכיחה כי מדובר באדם המסוכן לציבור הנשים בכלל.