מגיל 3 קירה בונדרקו מחולון רגילה לאור הזרקורים. המתעמלת האמנותית בת ה- 9 השתתפה באינספור תחרויות יופי וכבר קטפה מספר תארים, בינהם Little Miss Globe ומיס פוטו מודל. במקביל היא מתאמנת בהתעמלות קרקע ובשבוע הבא תשתתף באליפות ישראל, אך רגע לפני התחרות החשובה החלום כמעט נגדע. בזמן שקירה נסעה עם הוריה בשכונת קריית שרת, אדם השליך בקבוק זכוכית לכיוון חלון הרכב שלהם, החלון התנפץ וקירה נפצעה.
2 צפייה בגלריה
קירה בונדרקו. חוויה קשה לילדה קטנה
קירה בונדרקו. חוויה קשה לילדה קטנה
קירה בונדרקו. חוויה קשה לילדה קטנה
(צילום: באדיבות המשפחה)
"הייתי עם בעלי ברכב וקירה ישבה מאחור והתעסקה בטלפון", נזכרת אמה ילנה. "היא בכלל לא היתה מרוכזת בסביבה שלה. עצרנו ברמזור והמתנו לירוק פתאום שמענו בום חזק. אדם פשוט העיף בקבוק זכוכית לעבר הרכב. זה רכב מסחרי של העבודה של בעלי והחלונות מעט כהים, אולי הוא חשב שאין שם אף אחד, אולי הוא לא הבין, אני לא באמת יודעת מה עובר לבן אדם בראש כשהוא עושה דבר כזה, זה פשוט מזעזע ומכעיס. זה יכול היה להיגמר באסון וזה גרם לנו נזק רב".
כיצד קירה הגיבה?
"היא היתה המומה, ממש בשוק. לשמחתי יש הרבה אנשים טובים בעיר שלנו, מיד באו אנשים ועזרו לנו, קירה בכתה והזמינו לה אמבולנס שהעניק לה טיפול ראשוני. האיש נעצר ואני לא יודעת היכן עומדת החקירה, אבל עבור קירה זה היה ממש אירוע קשה. לקח לה זמן לחזור לעצמה ואני לא מדברת רק על הפן הפיזי, אפילו להיכנס לרכב היא פחדה, כל הזמן הסתכלה לצדדים והתרחקה מהחלונות, זה ממש לא נעים. לקחנו קצת זמן לנח ועשינו הפסקה מהאימונים, אבל אחר כך היא החליטה לחזור".
בימים אלו בונדרקו עובדת בשיא המרץ לקראת האליפות הישראלית להתעמלות קרקע שתתקיים בשבוע הבא בתל אביב. זה כולל שמונה שעות אימון ביום, שעות שינה מסודרות והקפדה על התזונה. "כבר כמה שנים שקירה מתאמנת במסגרת הקבוצה העירונית חולון. היא מתחרה לבד ויש לה שני ריקודים, אחד עם כדור ואחד בלי אביזרים. היא מאוד מוכנה לתחרות וחשוב לה להצליח. היא אוכלת המון פירות וירקות ומנות עם עוף ואורז, הכל לפי התפריט וההנחיות. היא מקבלת תפריט ואנחנו נצמדים אליו".
2 צפייה בגלריה
בונדרקו. לקחה הפסקה מההתעלמות
בונדרקו. לקחה הפסקה מההתעלמות
בונדרקו. לקחה הפסקה מההתעלמות
(צילום: באדיבות המשפחה)
קצת קפדני לגילה.
"זה הרצון האמיתי שלה. כמו ההשתתפות בתחרות יופי, גם כאן זה משהו שמגיע ממנה. אני רציתי שהיא תפרוש בשנה הבאה כי זה ממש עמוס, אבל כשדיברנו על זה היא סירבה בכל תוקף. היא לא מוכנה להפסיק עכשיו. חשבנו לחפש דירה באזור אחר בחולון, אבל גם לזה היא מסרבת כי חשוב לה להיות קרובה למרכז האימונים בהיכל טוטו בקריית שרת".
כל העדכונים - חדשות חולון