עשרות בעלי רכבים בשכונות צפון תל אביב התעוררו אתמול (שלישי) בבוקר למראה מבהיל: רכביהם הושחתו ומחלקם גם נגנב רכוש.
2 צפייה בגלריה
השמשות שנופצו באחד הרכבים
השמשות שנופצו באחד הרכבים
השמשות שנופצו באחד הרכבים
(צילום: דוברות המשטרה)

הוונדליזם והנזק נגרמו לעשרות כלי רכב בחניונים בבתים פרטיים בשכונות כוכב הצפון, נאות אפקה וצהלה בתל אביב. הרכבים עצמם לא נגנבו, אלא נפרצו באמצעות ניפוץ הזגוגיות, נגרם נזק מהותי מאוד – ובחלק מן המקרים נגנב מהם ציוד.
"החניונים נראו בבוקר כמו אחרי מלחמה", מספרת תושבת צפון תל אביב ומוסיפה: "זה לא חדש שיש כאן פריצות, אבל כזה דבר עוד לא ראינו. הם פשוט נכנסו לחניונים וניפצו כל מה שאפשר. הדיירים עכשיו אוספים את השברים ומנסים ליצור קשר עם הביטוח".

קראו גם:

תושב שכונת כוכב הצפון בתל אביב, כתב בקבוצת פייסבוק שכונתית וסיפר: "בלילה ניפצו שמשות וגנבו תכולה ברכבים בחניון של אבא קובנר 7-9. לפחות 15 רכבים ניזוקו. המשטרה עודכנה. גלילי 8, גם לשם הגיעו הגנבים". המשטרה פתחה בחקירת נסיבות הפריצה ההמונית.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
המשטרה נכנסה לתמונה
(צילום ארכיון: דוברות המשטרה)

המשטרה פתחה מיד בבירור גל הפריצות ההמוני והעקבות הובילו לחולון. ל"מיינט חולון" נמסר מהמשטרה כי נעצר חשוד מרכזי בפרשת השחתת וגרימת הנזק לכלי הרכב בצפון תל אביב. החשוד יובא היום (שלישי) בפני בית המשפט.
החשוד שנעצר הוא תושב חולון, בן 37. טרם התבררו המניעים שגרמו לו לבצע את הוונדליזם והנזק הרב למכוניות, ודווקא במיקום הזה. הבוקר יובא בפני בית משפט השלום בתל אביב.