תושב חולון שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו אמירות קשות נגד כוכבת הריאליטי והידוענית, ג'קי אזולאי, ייאלץ להתמודד עם השלכת הפרסום הזה בבית המשפט. בתביעה שהגישה נגדו אזולאי היא טוענת שמדובר לכאורה בלשון הרע שנעשתה בכוונה לפגוע, ודורשת פיצוי כספי גבוה ופרסום הודעת תיקון/הכחשה של הדברים.
2 צפייה בגלריה
ג'קי אזולאי
ג'קי אזולאי
ג'קי אזולאי
(צילום: איליה מלינקוב)
לפי כתב התביעה, בתאריך ה-31.10.2022 פרסם תושב חולון פוסט ברשת החברתית אודות ג'קי אזולאי, שהינה אישיות ציבורית מפורסמת, כוכבת ריאליטי וידוענית ישראלית.
לטענתה, בחשבון האינסטגרם שלו כתב עליה מילים קשות וביניהן תיאר אותה כ"אמא רעה" ו"גרושה רעה". לפי כתב התביעה, הוא אף הציג מצג שווא כאילו הוא מכיר אותה ואת הגרוש שלה באופן אישי, וניסה, לטענת התובעת, ליצור מצג עובדתי שקרי.
לפי כתב התביעה, הדברים הללו פורסמו בחשבונו האישי של הנתבע, שיש לו כ-315,000 עוקבים, למשך 24 שעות. עוד היא טוענת, כי הדברים שפורסמו נועדו לכאורה על מנת להשפיל את אזולאי, ולהפוך אותה כמטרה לשנאה, לבוז או ללעג בעיני הבריות. לכן, היא טוענת כי מדובר בפרסום שהינו לשון הרע כהגדרתו בחוק.

2 צפייה בגלריה
ג'קי אזולאי
ג'קי אזולאי
ג'קי אזולאי
(צילום: איליה מלינקוב)

בתביעה נטען כי מיד ובסמוך לפרסום פנתה אזולאי לנתבע באמצעות חבר, וביקשה ממנו להסיר את הפרסום, אך הוא בחר "להמשיך בעוול", כפי שנוסח בכתב התביעה, ולא מחק אותו. בהמשך נטען שפנתה אליו בהתראה לפני נקיטת הליכים משפטיים, אך הנתבע עמד על שלו ולא פרסם התנצלות.
יש לציין שבתגובתו למכתב ההתראה ציין הנתבע כי מדובר בדעתו האישית בלבד.

קראו גם:

כעת היא תובעת 150,162 אלף שקלים כפיצוי על עוגמת הנפש, הכאב, הסבל והנזק הכלכלי שנגרמו לה. בנוסף היא דורשת מהנתבע לפרסם הודעת תיקון/הכחשה ולשלם את הוצאות בית המשפט, לרבות שכר טרחת עורך דין.
טרם הוגש כתב הגנה.