בשבוע תשתתף נבחרת ההתעמלות האמנותית של חולון באליפות ישראל, אך רגע לפני התחרות, החברות הופתעו לגלות כי עיריית חולון החליטה לבטל את פעילותן בהיכל טוטו. "זה המקום היחיד שהמתעמלות בו באמת מקבלות הזדמנות שווה למתחרות שלהן בערים אחרות ובחו"ל", אומרים הוריה.
1 צפייה בגלריה
היכל טוטו. מאבק על תשתיות
היכל טוטו. מאבק על תשתיות
היכל טוטו. מאבק על תשתיות
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
עקב התפרצות וירוס הקורונה כמעט ולא התקיימו בשנה האחרונה תחרויות ספורט. "היא ממש שמחה לחזור ומתרגשת, אבל אני חוששת שזה לא יימשך זמן רב", אומרת ילנה, אחת האמהות. "עיריית חולון כבר הודיעה לנו שהקבוצה שלנו צריכה לפנות את אולם טוטו שבו הבנות מתאמנות, וזה ממש מדאיג אותנו".
במכתב שהוציאו עשרות הורים לילדי נבחרת ההתעמלות האמנותית של האגודה העירונית בחולון, הם קוראים לעיריית חולון לשקול מחדש את ההחלטה ומסבירים כי זה האולם היחיד בעיר שיכול לשמש לאימונים הקפדניים של הקבוצה. "אולם זה הינו האולם היחיד בעיר שיש בו תשתיות מתאימות להתעמלות אומנותית: גובה, גודל משטח, שטיח תשתית מקצועי המיועד למנוע פציעות ושעות אימון. החלטה כזו תפגע אנושות בהתקדמות הבנות בענף ותמנע מהן לקבל הזדמנות שווה להגיע להישגים ברמה ארצית ולאומית. מדובר בבנות המייצגות את העיר חולון ואת מדינת ישראל. מעציב מאוד שזאת החלטה שמתקבלת במקביל למשחקים האולימפיים", לשון המכתב.
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "על פי החוק, כל אגודות הספורט מחויבות לשלם דמי שימוש בכל מתקני הספורט. ההתקשרות עם היכל טוטו חולון הופסקה על ידי איגוד ההתעמלות האומנותית ולא על ידי עיריית חולון. בימים האחרונים ביקש המועדון העירוני להתעמלות אישור שימוש בהיכל טוטו חולון למשך חודש אוגוסט ולשלם את דמי השימוש הנדרשים. בקשתו אושרה".
כל העדכונים - חדשות חולון