טרגדיה לעולם התרבות החולוני: רכז הגלריות שמעון קסטיאל הלך לעולמו בפתאומיות. "הוא היה צעיר בנפשו וברוחו", הספידו אותו בעירייה.
1 צפייה בגלריה
שמעון קסטיאל
שמעון קסטיאל
שמעון קסטיאל
(צילום: רן יחזקאל)
כששמעון קסטיאל (61) הרכז האומנותי של הגלריות בחולון ויד ימינו של עוזר מנכ"ל העירייה לענייני תרבות, רפי וזאנה, לא הגיע אתמול (יום א') לעבודתו היה ברור שמשהו רע קרה. קסטיאל היה איש עבודה חרוץ ומסור שבימים אלו עבד על מספר תערוכות במקביל וחבריו לעבודה ניסו ללא הרף להשיגו.
כשאיש לא הצליח ליצור עימו קשר הם מיהרו לדירתו מלווים בכוחות החירום ושם התגלה הנורא מכל: קסטיאל לקה בליבו במפתיע והלך לעולמו.
קראו גם:
קסטיאל היה מעצב תפאורות מנוסה שעבד בלונדון. לפני מספר שנים שב לארץ. הוא עבד בחולון כחמש שנים והיה האיש שעבד מול כל הגלריות והאמנים שהגיעו לעיר.
"הוא היה אדם אדיר שידע לתת לכל אחד יחס אישי", ספד לו וזאנה, "כל כך מסור בעבודתו וגאה להיות חלק מעולם התרבות בעיר, הוא זה שידע לתת לכל אמן את היחס האנושי, לפתור כל בעיה ולסייע בחיוך ואווירה טובה. הוא ניצח על כל התערוכות במקביל עם התנהלות מדהימה והרבה הכלה. אנחנו עדיין המומים, אתמול הגענו לדירתו עם מכבי אש ופשוט לא הצלחנו לעכל את מה שקרה, זה בלתי נתפס. הוא תמיד דאג לי ולבריאותי, אני לא מצליח לעכל שהוא איננו".
כל העדכונים - חדשות חולון