לא מוותר: המוסיקאי אלמוג לוי (24) מחולון כבר עבד על המבט, כתב, הלחין והקליט אלבום שלם באנגלית והזמין טיסה לאל איי לפגישה במשרדים של הסוכנת שרונה נומברג (הסוכנת של נועה קילר וענבר לביא בחו"ל) שליוותה אותו במשך חודשים במטרה לפרוץ בחו"ל. אבל אז הגיעה הקורונה, השמיים נסגרו והגשמת החלום הגדול נדחה לטובת שנה מאתגרת במיוחד, למרות זאת, לוי לא הפסיק לעבוד, הוא משיק שיר ראשון מהאלבום השני שלו וממשיך להתכונן לפריצה הגדולה.
2 צפייה בגלריה
אלמוג לוי
אלמוג לוי
אלמוג לוי
(צילום: Nirgalife )
"את אלבום הבכורה שלי הוצאתי בגיל 18 והוא קיבל פידבקים מעולים. שניים מהשירים בו, 'צלקת' ו 'הכל בסדר' הושמעו המון בתחנות הרדיו אבל אז החיים שלי קיבלו תפנית מפתיעה. בלי שום הכנה מוקדמת וכמו רעם ביום בהיר, ההורים שלי הושיבו אותי ואת אחותי הצעירה ובישרו לנו שהם מתגרשים. עבורי המשפחה היא העוגן הכי משמעותי, אמא שלי תמיד שם בשביל בפן הרגשי, עם שיחות חיזוק ומוטיבציה ואבא מלווה אותי לכל הופעה, מתאם כל מה שצריך, בכלל ההורים שלי הם חברים מאוד טובים שלי. זה היה שוק ולקח לי זמן לחזור לעצמי, היום כולנו במקום טוב יותר, להורים יש בני זוג מקסימים והם עשו את התהליך בצורה מאוד מכבדת, בלי אגו ובלגנים. כשהרגשתי שאני מוכן לזה התחלתי לעבוד על האלבום השני, אני בוגר מגמת מוסיקה בקמפוס ק"ש בחולון, כותב ומלחין בעצמי עם פסנתר. לשיר החדש קוראים 'רחוק מידי' והוא מספר על גבר שחלם להקים משפחה עם אישה וזה לא הסתדר".
כתבת על חוויה אישית?
"כן. אבל לא שלי. יש לי חבר כבן 35 מעולם המוסיקה שהיה בזוגיות עם אישה גרושה, יש לה שני ילדים, חתול וכלב, ממש כמו בשיר. היו להם יחסים טובים והוא ממש התאהב ואפילו הציע לה נישואים, היא סירבה לו וזה שבר אותו. כשבאתי אליו למחרת דיברנו והוא אמר לי 'אלמוג נראה לי הלכתי רחוק מידי', כשהגעתי הביתה השיר פשוט יצא ממני, חלקו מילים שהוא אמר בשיחה בנינו. אחרי שהקלטתי אותו השמעתי לו והוא מאוד התרגש והזדהה עם המילים. צילמנו קליפ ואני מקווה לצלם קליפ לכל שיר שאוציא מהאלבום החדש. אומנם ההופעות חזרו, אבל אחרי הקורונה אנשים בעיקר רוצים לראות את הטוב והמוכר, הם יעדיפו הופעה של עברי לידר או עידן רייכל על פני משהו חדש. גם החשיפה יותר מורכבת מבעבר, את האלבום הראשון היה מאוד קל לקדם והוא מיד קיבל חשיפה בתחנות הרדיו, עכשיו זה יותר קשה".
2 צפייה בגלריה
אלמוג לוי
אלמוג לוי
אלמוג לוי
(צילום: Nirgalife )
ובינתיים מה קורה עם החלום הגדול?
"אני לא מוותר עליו. עובד קשה על המבטא, כותב ומקליט באנגלית ונמצא בקשר קבוע עם הסוכנת בחו"ל, למרות שאני רואה בישראל בית, אם אצטרך גם אעבור לשם כי עבורי זה העתיד. אין לי תחושה של החמצה כי זה עדיין לא מאוחר מידי, ברור לי שזה רק עניין של זמן. הקורונה הזכירה לי שאנחנו מתכננים תוכניות ואלוהים צוחק, אנחנו לומדים מכל דבר וגם השינוי בתוכניות איפשר לי משהו טוב- לעבוד על האלבום החדש. אני מאוד מחובר לסגנון בחו"ל, למוסיקה של זמרים כמו לו ריד, קולדפליי ואד שירן. בגדול אני אדם אופטימי אז אין לי ספק שמחכים לי עוד הרבה דברים טובים".