במהלך פעילות מבצעית חקירתית ומודיעינית של היחידה המרכזית של מחוז ת"א, הגיע צוות בילוש לבית ברחוב יוטבתה בחולון, ולאחר היערכות במקום במשך מספר שעות, זיהו שני חשודים עוזבים את הבית עם קטנועים. צוות בילוש עצר אותם, ובמקביל צוות אחר נכנס אל הבית לביצוע מעצר.
2 צפייה בגלריה
וולקוב ז"ל. נרצח בדרו לסידורים
וולקוב ז"ל. נרצח בדרו לסידורים
וולקוב ז"ל. נרצח בדרו לסידורים
(צילום: מהרשתות, על פי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
תוך כדי מעצר החשוד במעורבות ברצח, הגיח כלב מגזע מסוכן לעבר הבלשים, נשך שניים מהם ופצע אותם באורח קל ובינוני. הבלשים ביצעו ירי לעבר הכלב, פצעו אותו וניטרלו אותו. כתוצאה מהירי נשרטה ברגלה בחורה ששהתה במקום עם החשוד. שני הבלשים פונו לטיפול רפואי בבית החולים.

2 צפייה בגלריה
לנה וולקוב
לנה וולקוב
לנה וולקוב
(צילום: דוברות איכילוב)

כזכור, מוקדם יותר סיפרה לנה וולקוב, רעייתו של יורי וולקוב, על האירוע שקרה אמש על מעבר החציה בחולון: "עברנו בדרך, אמרנו לו (לחשוד ברצח על הקטנוע) שהוא נוסע ברמזור באדום כשלנו יש רמזור ירוק וזה אסור.

לנה וולקוב, אלמנתו של יורי ז"ל

"ראיתי שמשהו לא בסדר איתו, צילמתי כדי לשלוח משטרה כי ראיתי שיש בו משהו, זו היתה הסיבה שהוא הרג אותו.

הדקירה בחולון

"אני רוצה לומר תודה רבה לכולם, הנהלה, המחלקה שלנו ומקום העבודה שלנו, כולם שם אוהבים אותו. הוא עבד מכל הלב בשביל החולים".

קראו גם:
יורי וולקוב (52), תושב בת ים, יצא עם רעייתו לראות דירה לפני שהיה אמור להתחיל את משמרת הערב בבית חולים איכילוב, שם עבד ב-20 השנים האחרונות. ב"איכילוב" ספדו: "נתגעגע אליך, מותך לא נתפס".