נער בן 16 מחולון הותקף על ידי בני מיעוטים בעזרת גז מדמיע, תיקו ואופניו נגנבו. "הנפש מושפלת, אחוזת אימה ומוכת טראומה", כתבה אימו. המשטרה פתחה בחקירה.
1 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
המחשה
(צילום: הרצל יוסף)
אתמול בשעת לילה מאוחרת צעיר וצעירה כבני 16 צעדו בשכונת שיכון ותיקים בחולון כשהנער מוביל בידיו זוג אופניים חשמליים שבאותו היום רכש בכספו שהרוויח בעבודה קשה. לפתע הגיחו מולם שני בני מיעוטים, ריססו את הצעיר בגז מדמיע, חטפו ממנו את האופניים והתיק שהיה ברשותו ונמלטו מהמקום.
הצעיר מיהר להזעיק את אימו בעזרת הטלפון הנייד שהיה בכיסו והבוקר הם הגישו תלונה במשטרה. "זה לקח בדיוק שלוש שניות עד שאחד מהם ריסס לו את הפנים בגז פלפל בעוד שהשני לוקח ממנו את האופניים ותולש לו גם את התיק מהגב", כתבה אימו בפוסט שפרסמה במטרה להזהיר אחרים.
קראו גם:
"הוא צעק לנערה שהיתה איתו שתברח והחל לרוץ בעצמו, מבלי יכולת לראות לאן. הוא הצליח להתקשר אלי ונסעתי לאסוף אותו. מיותר לתאר באיזה מצב מצאתי אותו ברחוב. את המשך הלילה בילינו מתחת לברז, כשהעיניים שורפות, נפוחות ואדומות, הנפש מושפלת, אחוזת אימה ומוכת טראומה. בכיתי איתו על תחושת העלבון, התסכול וחוסר האונים, עד שנרדם. אני אומרת מאה פעם תודה, שלא קרה לו יותר גרוע אבל מרגישה כאילו אנסו לי את הילד".