נהוג לומר שלאהבה אין חוקים, וגם סיפור אהבה בין צעירה בת 22 לבין גבר בן 60, יכול להיות הרומן המושלם, אבל במקרה הזה שהתרחש בחולון כנראה שכל החוקים נשברו והשניים נעצרו ע"י המשטרה.
3 צפייה בגלריה
רומן בלתי אפשרי בחולון
רומן בלתי אפשרי בחולון
רומן בלתי אפשרי בחולון
(צילום המחשה: canva)

הכל התחיל עם קשר רומנטי שנוצר בין ר' צעירה בת 22 מפתח תקוה לבין י', גבר צעיר בן 60 שמתגורר בחולון. הזוג היה מאוהב והחיים נראו טובים עד שהשניים, כפי שעולה מדיוני בית המשפט, פשוט התחילו להציק זה לזה.

קראו גם:

בסוף השבוע האחרון שניהם נעצרו על ידי תחנת משטרת חולון, לאחר שי' התקשר למוקד 100 של המשטרה ודיווח כי בת זוגו נכנסה לתוך דירתו דרך חלון הוויטרינה, גנבה מפתח של הדירה, שפכה עליו מים רותחים ואיימה עליו שתפגע בו.

מה באמת קרה שם?


השוטרים שהגיעו למקום גילו שהסיפור מסובך הרבה יותר. למרות שר' טען שי' היא זו שתקפה אותו, שניהם נעצרו. זאת לאחר שהסתבר שעפ"י החשד ר' מסר מספר פעמים הודעות כוזבות למשטרה בנוגע לבת זוגו הצעירה.

3 צפייה בגלריה
ניידת בלילה
ניידת בלילה
שני בני הזוג נעצרו
(צילום המחשה: canva)

לאחר שנעצרו, והגיעו לדיון הארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב בפני השופטת שלי קוטין, התברר שהשניים כנראה פשוט לא מסוגלים להפסיק, ולשניהם יש תיקים קודמים במשטרה באותו נושא.
בעדות המשטרה התברר שי' כבר הגיש מספר תלונות בעבר נגד בת זוגו, ובעקבות כך בית המשפט הרחיק אותה מביתו. נציג המשטרה אף העיד ואמר כי, "הם נמצאים בסוג של מערכת יחסים זוגית. הטענה שהוא מכניס אותה לבית שלו על אף ההרחקות, זה גם הטענות של החשודה".
אז שאלה השופטת אם י' החליף מנעול, והתברר שלמרות שהחליף הוא "השאיר את המפתח בדלת, היא נכנסה עם המפתח והם היו עוד יומיים ביחד".

3 צפייה בגלריה
החליף מפתח, וזה מה שקרה
החליף מפתח, וזה מה שקרה
החליף מפתח, וזה מה שקרה
(צילום: shutterstock))

השופטת התעניינה לגבי רמת המסוכנות של שניהם, ונציג המשטרה ענה: "הבחורה מנסה להיכנס לבית שלו בתחבולות שונות, אומרת שהיא למטה ושהיא צריכה עזרה. הוא יורד למטה תוך שהוא מתקשר למשטרה, היא מתגנבת פנימה וגונבת מפתחות. מדובר במישהי שלא מבינה שהבחור לא מעוניין בקשר איתה והיא ממשיכה לרדוף אחריו".
'אז למה י. עצור?' שאלה השופטת ונענתה: "החשודה כרגע טוענת שהוא זה שתקף אותה, ומכאן קמה המסוכנות".
בסופו של דבר, ולמרות התנגדות עורכי הדין של שני בני הזוג/הפרודים/המסוכסכים, החליטה השופטת לעצור את שניהם לחמישה ימים: האישה בשל חשד לתקיפת בן הזוג והגבר בשל מתן ידיעה כוזבת. עם זאת, החליטה השופטת לשחרר את כל אחד מהם תמורת 5,000 שקל התחייבות עצמית, 5,000 ערבות צד ג' ואיסור יצירת קשר ישיר או עקיף אחד עם השנייה למשך 30 ימים, תוך שמירת מרחק של לפחות 100 מטרים. בנוסף נקבע ששניהם יהיו במעצר בית, כל אחד בביתו שלו, עד היום (ה-01 באוקטובר).
המקרה נסגר ונשלם? לא בדיוק. כבר יום למחרת, ר' לא עמדה בתנאים, הגיעה שוב לביתו של י' בחולון, ועל כן המשטרה עצרה אותה מחדש. כנראה שהמשך יבוא.