זוג קשישים מבניין בחולון גילו כי השכן החדש מבצע עבודות בנייה בדירה הסמוכה אליהם, ומאותה שהתלוננו על מפגעים ורעש, לדבריהם, היחסים בין הצדדים הידרדרו לכדי תלונה שהוגשה במשטרה.
1 צפייה בגלריה
רעש חריג
רעש חריג
רעש חריג
(אילוסטרציה: freepik)
לטענתם, עקב רעש חריג ורעידות בתקרה, החליטו בני הזוג לבדוק את גג הבניין, וכך גילו כי במסגרת השיפוצים השכן מציב ציוד על הגג. "זה אסור וזה גורם לנו עוגמת נפש, מה גם שהקדיחות גורמות לסדקים שיכולים להוביל לרטיבות", טוען הבעל.
בני הזוג החליטו כצעד ראשון לפנות לעירייה ולאגודה לתרבות הדיור, אך כשהשכן החדש שמע על כך הוא הביע את מורת רוחו. "שמענו אותו אומר לפועלים שלו 'אלו מלשינים וכולם יודעים מה קורה למלשינים'. כל כך פחדתי ממנו שחששתי לצאת למעלית לבד אבל יום אחד הוא נכנס איתי למעלית ואמר לי 'חכה תראה מה יהיה לך', כל זה רק כי התלוננתי על מה שעושים לי בגג. מאוד פחדתי, הוא אדם גדול ואני איש קטן וגם סובל מנכות".
הקשיש החליט באותו הרגע לפנות למשטרה. "השוטרים היו מאוד אדיבים ואפילו לקחו אותי לתחנה כדי להגיש תלונה, אך התלונה נסגרה מבלי שהשכן נחקר. בנימוק נכתב כי ההליך הפלילי נסגר כיוון ש'נסיבות העניין בכללותן אינן מתאימות לפתיחת תיק', אפילו שהשוטר שרשם את התלונה הזהיר אותי בפירוש לא לצאת מהבית לבד, הזהיר אותי ואת אשתי לשמור על עצמנו, כי גם אליה הוא דיבר בתוקפנות. השאירו אותנו חסרי אונים".
ממשטרת ישראל נמסר: "בין שני המעורבים קיים סכסוך אזרחי ובתלונה שהוגשה למשטרה, המתלונן הלין על חילופי מילים ביניהם ולא על עבירה פלילית. בניגוד לנטען לא מצאנו תימוכין לדברי המתלונן, באשר לשיח עם השוטרים".