ב- 26.3.24 לפנות בוקר התקבלו במוקד המשטרה דיווחים על התפרצויות רבות לרכבים. המשטרה נכנסה לפעולה ותפסה את החשוד שפעל באופן סדרתי בחולון ובתל אביב. בכתב האישום שהוגש נגדו נחשפה שיטת הפעולה.
1 צפייה בגלריה
גנב הרכבים הסדרתי בפעולה
גנב הרכבים הסדרתי בפעולה
גנב הרכבים הסדרתי בפעולה
(צילום: דוברות המשטרה)

על פי החשד, החשוד נכנס באישון לילה לחניונים בשני בניינים ברחובות אבא קובנר וקהילת סלוניקי בתל אביב, ירד לקומה נסתרת ופרץ לחמישה רכבים תוך שעות בודדות.
עם קבלת התלונה על ההתפרצויות פתחו שוטרי תחנת ת"א צפון בחקירה ובמסגרתה עצרו שוטרי יס"מ ת"א את החשוד תוך שעות בודדות בלבד.

קראו גם:

לאחר ביצוע פעולות חקירה רבות ואיסוף ראיות פורנזיות ודיגיטליות הצליחו החוקרים לבסס את החשד ולקשור את החשוד לשבע התפרצויות נוספות שחקרו שוטרי תחנת חולון, אשר על פי החשד ביצע באותה שיטה גם ברחוב קראוזה בחולון.
צפו בתיעוד מאחת הפריצות לרכבים:

בכל המקרים, כפי שעולה מכתב האישום, הוא נכנס לחניונים על מנת לפרוץ לרכבים, נכנס לקומה נסתרת, שבר את חלונות הרכבים בעזרת חפץ וגנב מתוכם חפצים אישיים בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים.
עם סיומה של החקירה, אתמול הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א, כתב אישום הכולל אישומים של התפרצויות, הסגות גבול לחניונים וגניבות. בנוסף, ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים.