הורים מבית ספר יסודי בחולון טוענים כי המורה החדש למוזיקה מבהיל את ילדיהם ומתעמר בהם, ואף הזעיקו עקב כך את המשטרה: "הוא צעק לבן שלי 'מה אתה תופס את הבולבול?', כשהילד רק רצה ללכת לשירותים".
אירוע חריג התרחש בבית ספר יסודי בעיר, כאשר לטענת הורים לתלמיד מכיתה ב', המורה למוזיקה בייש אותו בפני כל הכיתה. "מדובר במורה חדש, ומהיום שהוא הגיע שיעור המוזיקה הפך לסיוט של בני ושל חבריו", טוענת אמו של הילד. "השיא הגיע בשיעור האחרון, כאשר הבן שלי התקשר אליי בסוף היום ואמר שהוא הצביע כדי ללכת לשירותים והמורה צעק עליו מול כולם 'מה אתה תופס את הבולבול?'. כל הילדים היו המומים, כי גם בגילם הצעיר הם הבינו שזה לא בסדר. זה לא מקרה ראשון שהמורה הזה מתנהג באופן מזעזע. הילדים כל הזמן מתלוננים שהוא מאוד אגרסיבי. אם הם מדברים, הוא צועק להם באוזן כדי להבהיל אותם וילד נוסף אף טען שהוא סובב אותו בכוח".
1 צפייה בגלריה
"אין בסיס לחשד נגד המורה"
"אין בסיס לחשד נגד המורה"
"צועק להם באוזן כדי להבהיל"
(אילוסטרציה: shutterstock)
קראו גם:
עוד באותו היום הוזעקה המשטרה לבית הספר ולטענת האם בשיחה עימה ועם השוטרים הודה המורה במעשה. "הוא אמר לי: 'אני מצטער, כשלתי', אבל מבחינתי זה לא מספיק. אפילו המנהל הודה שאם זה היה קורה לו הוא היה מניח את המפתחות ועוזב, אז למה לא מצפים זאת ממורה?
"במהלך השיחה, האם שבנה טען שהמורה סובב אותו בכוח, גם כן דרשה הסברים, ומול עיניי ראיתי על מה התלמידים מדברים. המורה צעק והשתולל בצורה שממש לא מכבדת אדם שעובד עם ילדים". למחרת גילו ההורים כי המורה שב ללמד בבית הספר, אך לא בכיתה של ילדיהם, והם אינם מסתפקים בכך.
"חשבתי שיש הליך, או שימוע, אבל מסתבר שהם מתכוונים להמשיך כרגיל. אין בזה נחמה שהם הוציאו אותו מהכיתה שלנו, אבל הוא נשאר בכיתות המקבילות. הילדים רואים אותו במסדרון ומבינים שהצוות החינוכי מבליג על מה שקרה וגם אין לי כוונה לאפשר לו להתנהג באופן דומה כלפי ילדים אחרים, זו אחריות של בית הספר להעניק לילדים מרחב בטוח".
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מינהל החינוך העירוני רואה בחומרה את המקרה. מרגע שנודעו הפרטים, האירוע נבדק לעומק וטופל ברצינות על ידי כלל הגורמים. לאחר שיחת בירור עם המורה הוחלט כי הוא לא ימשיך ללמד בבית הספר והוא כבר לא נמצא בו".
כל העדכונים - חדשות חולון