גבר בן 28 נשוי ואב לשניים, הצעיר מביניהם בן שבוע בלבד, המתגורר בשכונת גרין בחולון, עלה על הרדאר המשטרתי בעקבות מידע מודיעיני. השוטרים פשטו על דירתו, אבל הכוכב האמיתי היה כלב הגישוש שמצא את מה שבעל הדירה ניסה להסתיר.
2 צפייה בגלריה
הכלב נמשך לעוגיות
הכלב נמשך לעוגיות
הכלב נמשך לעוגיות
(צילום המחשה: shutterstock)
תחילת הפרשה במידע שהגיע למשטרה על תושב חולון, שבעבר נחשד באחזקת סמים שלא לשימוש עצמי. השוטרים הגיעו לדירתו עם צו חיפוש וכלב גישוש. בתחילה מצאו סמים מעובדים וסיגריות אלקטרוניות החשודות כמכילות סמים, אך בכך לא תם הביקור.
הכלב החל למשוך את השוטרים לכיוון המטבח, שם התגלתה ערימת עוגיות טריות וריחניות. מה הסתתר בתוכן? לא רק שוקולד צ'יפס. על פי החשד הן הכילו סמים, ובשל הכמות הגדולה שנמצאה: 7 קילו! נראה שנועדו למסחר.

2 צפייה בגלריה
אמצו כלב או חתול
אמצו כלב או חתול
הכלב גילה את האמת
(צילום: shutterstock)

בשלב זה שלאחר גילוי העוגיות, ניסה החשוד, לפי פרוטוקול הדיון שנערך בבית המשפט, לתקוף את השוטרים. עוד נטען כי בחקירתו הכחיש האיש כל קשר לעבירת מסחר וטען כי כל שבעת הקילוגרמים שנמצאו ברשותו מיועדים רק לשימוש עצמי.

קראו גם:

השופט לא מיהר להאמין לו, בעיקר לאור העובדה כי הואשם בעבר בעבירת סחר, עם זאת לאחר הארכת המעצר הראשונה הוחלט להתחשב בעובדה כי מדובר באב צעיר לתינוק צעיר במיוחד, והוא שוחרר למעצר בית.