'תעשה טוב למישהו אחר. זה מה שיעשה לי טוב': בני משפחתו של הלוחם מחולון שנהרג פתחו בקמפיין גיוס המונים על מנת להקים לזכרו חדר במלונית חברתית בוולפסון עבור מטופלים ובני משפחתם.
2 צפייה בגלריה
בניה רובל ז"ל ואמו עדה
בניה רובל ז"ל ואמו עדה
בניה רובל ז"ל ואמו עדה
(צילום פרטי)
קראו גם >>
בימים אלו מוקמת בבית החולים וולפסון מלונית חברתית שמטרתה לספק מענה למטופלים הנדרשים להגיע למרכז הרפואי לעבור טיפולים מורכבים, ועבור בני משפחותיהם המלווים אותם. על פי הצפי, בשלב זה יהיו במקום 14 חדרים ובני משפחתו של סמל ראשון בנייה רובל ז"ל מחולון פתחו בפרויקט גיוס המונים על מנת לגייס כסף להקמת חדר אחד על שמו.
רובל היה רק בן 20 כשנהרג במסגרת פעילותו הצבאית כלוחם בגדוד 101 של חטיבת צנחנים במהלך מבצע צוק איתן. מאז מקפידה משפחתו להנציח אותו במגוון אירועי ספורט, תרבות וכרטיס התנדבות שנמצא ברשות אלפי אנשים. בפנייה נרגשת מבקשת אימו עדה, להזכיר לכולם כמה הסיוע לאחרים היה חשוב לבנה "בניה שלי ידע רק לתת, הוא ידע לאהוב. הוא הרגיש מה צריכים ממנו ומה נדרש. בכל רגע הוא הביט סביב, לראות למי עוד ניתן לסייע. אם היו שואלים את בניה 'מה אני יכול לעשות עבורך כדי שיהיה לך טוב?' הוא היה משיב: 'תעשה טוב למישהו אחר. זה מה שיעשה לי טוב!'. היום, יש לנו הזדמנות לעשות משהו טוב למען בניה".
2 צפייה בגלריה
בניה רובל ז"ל. חדר לזכרו
בניה רובל ז"ל. חדר לזכרו
בניה רובל ז"ל. חדר לזכרו
(צילום: באדיבות המשפחה)
בחדר המתוכנן תשקיע המשפחה בהנצחת בנייה, תתלה תמונתו וכיתוב שמתאר את סיפור חייו ונפילתו והם מקווים כי הוא יקל על מטופלים ובני משפחתם להתמודד עם הטיפולים והאתגרים שבשהות בבית חולים.
מעוניינים לתרום? לחצו כאן.
כל העדכונים - חדשות חולון