קריית בנימין נתניהו לא תקום כרגע בחולון, אך היוזמה עדיין לא ירדה מהפרק. במהלך ישיבת מועצת העיר חולון שנערכה אתמול בערב (ראשון) עלתה הצעה לסדר של חבר מועצת העיר, ניסן זכריה, שכבר מספר שבועות מנסה לקדם מהלך להחלפת שמה של שכונת ג'סי כהן לקריית בנימין נתניהו, על שם ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בהווה.
1 צפייה בגלריה
ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו
ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו
ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו
(צילום: עמית שאבי)
קראו גם:
זכריה, חבר באופוזיציה, ובחולון כל הצעה שמגיעה מהאופוזיציה סופה להיפסל, אך הפעם הכוחות קצת השתנו כאשר זכריה ציפה מחברי סיעת הליכוד וסיעת ש"ס, שיושבות בקואליציה, לתמוך במהלך שיפאר את שמו של נתניהו, אך הדבר לא צלח ושתי הסיעות שמגיעות ממפלגות שתומכות בנתניהו התנגדו להצעה.
רק 7 חברי מועצה הצביעו בעד: חבריו של ניסן לסיעת "עידן חדש בחולון", "סיעת חולון מתחדשת" בראשות שי קינן וסיעת "חולון בראש" בראשות ד"ר קרן גונן.
"זה היה מאוד מאכזב כי אם הליכוד היה תומך ההצעה הייתה מתקבלת", אומר ניסן ומבהיר: "זאת הייתה הצעה לסדר, רק ביקשתי לדון בנושא. הם אמרו שצריך להעביר אותה לוועדת שמות, זה מקובל עלי אבל ועדת שמות היא מעין יצור כלאיים ולא ברור אופן עבודתה. אם המועצה לפחות מוכנה לדון בזה, להעלות טיעונים בעד ונגד זאת לפחות התקדמות. אני באמת מאמין שזה יכול למנף את השכונה ולא מתייאש, בכוונתי להעביר את ההצעה לוועדת השמות".
לעדכונים - חדשות חולון