המערכת החורפית שפקדה את חולון בסוף השבוע גרמה להצפות רבות, בין הבתים שהוצפו הייתה גם יחידת הדיור ברחוב עוזיאל בה מתגוררים אוראל פז ואבי גאן, שהתחתנו לפני שלושה חודשים בלבד.
1 צפייה בגלריה
בית בחולון הוצף
בית בחולון הוצף
בית בחולון הוצף
(צילום: באדיבות התושבים)
בבוקר שבת (20/11) הם התעוררו לקול מים זורמים וגילו שכל דירתם מוצפת במים. "זה היה עניין של דקות" משחזרת אוראל ומספרת: "לא הספקנו לקחת כלום, תפסנו את הניידים ורצנו".
קראו גם:
מחוץ לדירה הצנועה התגלה הנזק כשהמים הצליחו להחריב כל דבר בדרכם. "ראינו את המקרר שלנו צף, כל האוכל שהכנתי לשבת, סיר חמין שרק המתין לקידוש, כמו בסרט אימה. כל מוצרי החשמל הלכו, המיטות, החפצים, אפילו הארנקים שהיה בתוכם מעט מזומן שחסכנו. רק קיבלנו את הווידאו של חתונה, עוד לא הספקנו לצפות בו וכבר ראינו את המארז נסחף עם המים".
הבית בחולון הוצף כולו - צפו >>>
תוך זמן קצר הגיעו נציגים מהעירייה לשאוב את המים, וחברת חשמל מיהרה לנתק את אספקת החשמל על מנת למנוע סכנת חיים.
"לא ניתן לשאוב הכל, אז כל היום גרפנו מים וניסינו להציל את מה שאפשר. זה פשוט סיוט. נכון שאנחנו לא נכים או זוג מבוגר, בסך הכל זוג צעיר אבל אין לנו טיפת תמיכה, כל מה שהשגנו בחיים היה בעבודה מאוד קשה, רק התחלנו להקים בית וכבר הכל נהרס".
בני הזוג מספרים שהם ישמחו לקבל כל סיוע, כלכלי וגם יעוץ מאנשי מקצוע על מנת להשיב את הבית לתקנו "אין לנו מוזג ממה להתחיל, כרגע אנחנו בבית, בלי חשמל ועם הרבה בלגן ומים, רק מנסים להבין איך זה קרה לנו".
רוצים לעזור לזוג הצעיר? לתרומות:
בנק הפועלים
מספר חשבון 481623
מספר סניף 642
לעדכונים - חדשות חולון