הרוצח נתפס בשעות הלילה: בעקבות הרצח שאירע אמש בשכונת ג'סי כהן בחולון, ערכה המשטרה מצוד אחר החשוד ברצח אשתו שנמלט מהזירה, אלאזה מאנדפרו בן 37, וביקשה את עזרת הציבור בחיפושים.
2 צפייה בגלריה
אלאזה מאנדפרו, החשוד ברצח בחולון
אלאזה מאנדפרו, החשוד ברצח בחולון
אלאזה מאנדפרו, החשוד ברצח בחולון
(צילום: דוברות המשטרה)
לקראת השעה חצות וחצי הלילה, איתרה המשטרה את החשוד בחולון. בהודעה שנמסרה מהדוברות נכתב: "החשוד נעצר בחולון. מעצרו התאפשר בזכות עירנותם של אזרחים אשר הבחינו בגבר העונה לתיאור של החשוד ברצח ודיווחו על כך למוקד 100. ניידת הגיעה למקום תוך דקות ספורות ועצרו את החשוד. הערב (ד) יובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו".
במהלך החקירה התברר כי בין בני הזוג פרץ ויכוח מול שני ילדיהם שהיו בבית. האישה ניסתה להימלט ויצאה לחדר המדרגות, שם הגבר דקר אותה למוות. אחד השכנים סיפר כי ראה את הבעל בורח מהבית עם סכין. המשטרה ניהלה מצוד אחריו וביקשה את עזרת הציבור באיתורו.   
כמו כן, התברר בחקירה כי החשוד השתחרר לפני כחודש וחצי בלבד מהכלא אחרי שסיים לרצות עונש מאסר בגין אלימות כלפי האישה. לבני הזוג שני ילדים: בן שש ובן 14 שהזעיק עזרה לאחר הרצח.
החשוד ואשתו נישאו בגיל 21 ועלו ארצה מאתיופיה ב-2005. על פי אחד הדיווחים, השניים עבדו כפועלים במפעלי מזון.
צילום וידאו: דוברות מד"א
כוחות הצלה הוזעקו אתמול (שלישי) לדירה ברחוב הערבה בשכונת ג'סי כהן בחולון, לאחר שאישה כבת 30 נמצאה ללא סימני חיים. ככל הנראה, היא נמצאה עם סימני דקירה על גופה. המשטרה פתחה במצוד אחר החשוד.
ממד"א נמסר: בשעה 18:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על אישה מחוסרת הכרה בדירה בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אישה כבת 30 ללא סימני חיים וקובעים את מותה.
חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, ערן כרמל, סיפר: "נכנסו לבניין והובילו אותנו למקום בו שכבה אישה כבת 30 מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בחולון
זירת הרצח בחולון
זירת הרצח בחולון
(צילום: דוברות מד"א)
מדוברות איחוד הצלה נמסר: "צעירה כבת 30 אותרה ללא רוח חיים בחדר מדרגות של מבנה מגורים ברחוב הערבה בחולון".
אהרון נח חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו בגברת ללא הכרה ולאחר בדיקה התברר כי היא ללא רוח חיים. למרבה הצער נקבע מותה בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".
מהמשטרה נמסר: "התקבל במשטרה דיווח אודות חשד לרצח ברחוב הערבה בחולון. במקום נמצאה אישה כבת 31 ללא רוח חיים מותה נקבע על ידי גורמי רפואה. כוחות משטרה במקום פתחו בחקירת המקרה".
לפי עדויות, בת משפחה שנכחה במקום הזעיקה את כוחות המשטרה. ילדיה של האישה היו עדים לאירוע והועברו לשכנים.
טרם פורסם מועד הלווייה של הנרצחת.
פורסם לראשונה: 19:08, 28.04.20