לקראת ישיבת מועצת העיר חולון, שתתקיים ביום ראשון הקרוב, נוספו לסדר היום שני סעיפים ייעודיים לאישור, במטרה לסייע לנפגעי קריסת הבניין ברחוב סרלין, כמו גם לדיירי הבניין הסמוך שנפגע אף הוא מהקריסה.
1 צפייה בגלריה
הריסות הבניין ברחוב סרלין
הריסות הבניין ברחוב סרלין
הריסות הבניין ברחוב סרלין
(צילום: קובי קואנקס)
בהודעה שהוציאה העירייה נמסר כי, על מנת לסייע לתושבים בסרלין 36 ו-38 לצאת להקמת שני בנייני מגורים חדשים כמה שיותר מהר, יבקש ראש העירייה את אישור חברי המועצה להקצאת 3 מיליון שקלים לתכנון ולהוצאת היתרים כמימון ביניים עבור הדיירים, אשר היזם יידרש להחזיר בבוא העת.
בנוסף, תתבקש המועצה לאשר הקצאת שני מיליון שקל נוספים לבדיקת כל עמודי התאורה, השילוט והתמרורים, וזאת בנוסף לפעולות המקצועיות בנושא הנעשות באופן שוטף על ידי מינהל התשתיות.
קראו גם >>
מוטי ששון: "מתוך הבנת הקושי העצום - הכלכלי, האישי והמשפחתי - שבו מצויים בעלי הדירות בסרלין, מצאתי לנכון לקחת על עצמנו לקדם את נושא הבנייה כדי שהם יוכלו לשוב ולגור בבית משלהם כמה שיותר מהר.
"מהלך זה שהינו לטווח הארוך, מתווסף לשורת המענים שנתנה העירייה בטווח הקצר כמו מענקים כספיים, פתרון דיור לתקופת החגים, ליווי של עובדות סוציאליות למשפחות, רתימת משרדי ממשלה לסיוע ועוד.
"כמו כן, נוכח האירוע הקשה והחריג שבו נפצעה תושבת העיר מנפילת עמוד תאורה, חשוב שתיערך בדיקה מקצועית מקיפה לכל העמודים בעיר על מנת שמקרים מסוג זה לא יישנו".
לכל העדכונים - חדשות חולון