"אין שלט, אין הודעה, פשוט דלת סגורה". זה מה שחיכה הבוקר (ראשון) לכל מי שהגיע לתחנות הרכבת בצומת חולון ובקוממיות בבת ים. הסיבה הרגיזה מאוד את הנוסעים.
2 צפייה בגלריה
תחנת רכבת הקוממיות בבת ים. סגורה עד להודעה חדשה
תחנת רכבת הקוממיות בבת ים. סגורה עד להודעה חדשה
תחנת רכבת הקוממיות בבת ים. סגורה עד להודעה חדשה
(צילום: פרטי)

לפני ראש השנה פרסמה רכבת ישראל הודעה חריגה ולפיה: "בשל גיוס מילואים נרחב של אנשי אבטחה, תיסגרנה החל מיום ראשון 6.10.24 באופן זמני ועד הודעה חדשה התחנות הבאות, שתועדפו על בסיס מספרי נוסעים, קרבתן לתחנות רכבת חלופיות שתישארנה פעילות ושיקולי שירות נוספים. תחנות רכבת ישראל שנסגרו:
צומת חולון ובת ים קוממיות
אחיהוד (הסמוכה לתחנת כרמיאל).
קריית חיים (הסמוכה לתחנת קריית מוצקין).
מגדל העמק כפר ברוך (הסמוכה לתחנת יוקנעם כפר יהושע).

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
רכבת ישראל
רכבת ישראל
רכבת ישראל. חלק מהתחנות נסגרו
(צילום: canva)

נראה שההודעה המשמעותית הזו לא הגיעה לכלל הנוסעים, ויש מי שהגיע הבוקר (ראשון) לתחנות ונדהם לגלות תחנה סגורה.
שי ערד, תושב חולון, היה אחד מהם ול"מיינט" הוא מספר: "אנחנו לא ראינו שום פתק על הדלת, פשוט הייתה סגורה ולא היה עם מי לדבר. פשוט ביזיון. בסוף מצאתי איזה אדם שניקה באיזור והוא אמר - חבל שלא בדקתם באתר של רכבת ישראל - שם זה מפורסם".
ערד מוסיף ואומר: "אני לא מבין למה דווקא צריך לסגור בחולון? אפשר לסגור בפתח תקוה או בתל אביב - דווקא פה, בעיר שסובלת מהכי הרבה פקקים במדינה? יש כל כך הרבה אבטלה של בחורים צעירים במדינה, באמת קשה למצוא 4-5 מאבטחים כדי שיפעילו את הרכבת בעיר"?
למרות הכעס והרוגז, נכון לרגע זה, התחנות הללו ימשיכו ויהיו סגורות עד להודעה חדשה. הנוסעים מתבקשים להגיע לתחנות הסמוכות חולון וולפסון ובת ים יוספטל.