מחזה סוריאליסטי? הוא נחשב למעורב מרכזי במלחמות של עולם הפשע, ולראש אחד הארגונים החזקים בדרום. אבל היום (ד') הגיע לפתע שלום דומרני עם אנשיו לאזור כינוס של חיילים, דווקא כדי לתרום.



במציאות הישראלית הנוכחית כבר קשה לראות מה נורמלי. אולי באמת עולם הפשע לוקח פסק זמן טקטי במהלך המלחמה הזו, אבל המעשה של דומרני, מי שנחשב לדמות מפתח בעולם הפשע בדרום עורר לא מעט הפתעה היום.
דומרני חילק לחיילי צה"ל בין היתר קופסאות של סיגריות אלקטרוניות, וברשת טוענים כי אנשיו אפילו העבירו לידיהם אפודים קרמיים וציוד נוסף מכלי הרכב שלו ושל אנשיו.
2 צפייה בגלריה
שלום דומרני והחיילים
שלום דומרני והחיילים
שלום דומרני והחיילים
(צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

קראו גם:

דומרני נראה מאושר מהתרומה, כשהוא מתחבק עם החיילים וגם מנשק אותם. הוא יצא למבצע העלאת המורל שלו דווקא כעת, לאחר שהתגבר בימים אלו על אבלו הטרי בעקבות מות אמו ז"ל, ועל אף העובדה שלאחרונה הוא מטפל יותר בבריאות בנו ושלו, מאשר בדברים אחרים.
לפי דבריו של דומרני, הוא "מצטער שהוא לא הביא יותר", ונראה שזה לא יהיה הסיבוב האחרון שלו בתרומתו להעלאת המורל בקרב הלוחמים והלוחמות.

2 צפייה בגלריה
שלום דומרני
שלום דומרני
שלום דומרני
(צילום: חיים הורנשטיין)

כל זאת קורה אגב, לאחר שרק ביום ראשון בערב (ביום השני לממתקפת החמאס), עוד נעשה באשקלון נסיון חיסול של עבריין שמסוכסך עם עבריין שמקורב לדומרני, כזה שקיבל אפילו רכב משורין. הפצוע פונה לניתוח בירושלים, כי בית חולים ברזילי באשקלון היה עמוס מפצועי מתקפת החמאס מעזה על ישראל בשבת.