ב-21 ביוני 2024 יתחיל הקיץ באופן רשמי, אבל את הקיץ אנחנו כבר נרגיש היטב השבוע עם מזג אוויר שרבי ועומסי חום. אם עדיין לא פתחתם את עונת הרחצה בים, זה השבוע לעשות את זה.
2 צפייה בגלריה
הקיץ מגיע לבת ים. יהיה חם
הקיץ מגיע לבת ים. יהיה חם
הקיץ מגיע לבת ים. יהיה חם
(צילום המחשה: canva)

לפי תחזית השירות המטאורולוגי הישראלי, היום (יום שני 03/06) תחול עליה נוספת בטמפרטורות. בהרים ובמזרח הארץ ישרור שרב כבד, ובשאר האזורים חם מהרגיל עד שרבי. בשעות הצהריים ינשבו רוחות צפוניות ערות לאורך מישור החוף. הלילה: בהיר עד מעונן חלקית. בצפון הנגב ייתכנו הגבלות ראות. הטמפרטורות צפויות להגיע בחולון ליותר מ-30 מעלות.

קראו גם:

שלישי 04/06 יהיה מעונן חלקית עד בהיר, תחול ירידה בטמפרטורות בעיקר בהרים ובמזרח הארץ, אך עדיין יהיה חם מהרגיל עד שרבי בעיקר בפנים הארץ ובהרים.

2 צפייה בגלריה
מזג אוויר לים
מזג אוויר לים
מזג אוויר לים
(צילום המחשה: canva)

לפי התשקיף גם ברביעי יהיה חם מהרגיל, ולמרות הקלה מסוימת שתגיע ביום חמישי, לקראת הסופ"ש הטמפרטורות שוב עולות וכנראה שמחכה לנו שבת לוהטת.
מהשירות המטאורולוגי נמסר: ״הקיץ מתקרב בצעדי ענק, ולא רק בישראל. בהודו דווח בימים האחרונים על טמפרטורות קיצוניות הקרובות ל-50 מעלות במספר מקומות. אלה אמנם טמפרטורות חריגות, אך בתקופה זו של השנה תת היבשת ההודית תמיד חמה מאוד, עובדה היוצרת את המונסון ההודי ובהמשך הדרך גם את השלוחה המערבית שלו לאזורנו - האפיק הפרסי שנקרא כך כיוון שהשלוחה של המונסון עוברת דרך המפרץ הפרסי ומתעמקת שם. מערכת זו שולטת. באזורנו בחודשים יוני עד ספטמבר, והיא זו שגורמת לקיץ היציב יחסית שלנו".
פורסם לראשונה: 10:26, 02.06.24