1 צפייה בגלריה
שי קינן | צילום: פרטי
שי קינן | צילום: פרטי
שי קינן | צילום: פרטי
יו"ר 'חולון מתחדשת', שי קינן, היה במרחק נגיעה מסיבוב שני מול מוטי ששון בבחירות לראשות העיר. שנה אחרי הוא מודה שההפסד שבר אותו ומודיע: "אתמודד גם בבחירות הבאות".
קינן, איש ליכוד שמשמש כחבר מועצה כבר שתי קדנציות, החל את הקמפיין שלו שלושה חודשים לפני הבחירות והיום הוא מודה שזאת היתה טעות. "חיכיתי לבחירות בסניף הליכוד ולאישור של ראש הממשלה לרוץ ברשימה עצמאית - ובדיעבד טעיתי. אין לי ספק שאם הייתי מתחיל חצי שנה לפני הבחירות, הייתי מנצח. אתמודד בבחירות הבאות לראשות העיר ואעשה דברים אחרת".
כיצד התמודדת עם התקופה שאחרי הבחירות?
"זאת היתה מכה קשה עבורי, הבחירות גבו ממני מחיר כלכלי ונפשי כבד. בהתחלה היתה לי תקופה לא פשוטה, למרות שתמיד נשארתי זמין והמשכתי בעשייה ציבורית. מה ששינה את המצב היה כשגיליתי כי גביית הארנונה בעיר נעצרה לקראת הבחירות. זה גרם לי להבין שגנבו לי את הבחירות, והגשתי תלונה במשטרה. עם זאת, אני לא משלה את עצמי, זה לא מה שיוביל להדחת ראש העירייה. בעירייה עוד לא יודעים איך לאכול אותי, הם לא רגילים ליו"ר אופוזיציה עם מרפקים ושיניים".
לא כולם מסכימים שאתה אכן יו"ר האופוזיציה.
"מקובל שיו"ר הסיעה הגדולה הוא יו"ר האופוזיציה, לנו ול'צעירים' יש את אותו מספר מנדטים למרות שאנחנו קיבלנו יותר קולות. אבל אני יו"ר ועדת ביקורת ויו"ר ועדת ביקורת הוא יו"ר האופוזיציה, אלה הנהלים. בימים אלה אני חבר בפורום יושבי ראש האופוזיציה הארצי ופועל בתחום".