תושב חולון והסטנדאפיסט האהוב, ערן בר סלע, ביקר אתמול בבוקר (יום שני) בקאנטרי חולון שבשכונת גרין עם בנו הצעיר ובזכות החג נהנו מבריכה כמעט ריקה עד ששני אורחים החליטו להצטרף אליהם.
1 צפייה בגלריה
צילום: ערן בר סלע
צילום: ערן בר סלע
צילום: ערן בר סלע
שני ברווזים שכנראה מאסו בחום המפתיע בחודש אוקטובר, החליטו להתקרר קצת וקפצו לשחייה נעימה בבריכת הקאנטרי. כיאה לסטנדאפיסט עם חוש הומור בן סלע החליט ליהנות מהחוויה וצלל עם בנו מתחת לברווזים האמיצים "המקום היה ריק, לפי דעתי גג 20 איש. הם הגיעו תוך כדי שאנחנו במים אין לי מושג מאיפה הם באו. פתאום אני רואה את זוג הברווזים החמודים האלה בתוך המים.
"מאוד שמחתי שאף אחד לא ניסה להרחיק אותם או לחילופין להפריע להם. זה היה חוויה מיוחדת לשחות איתם ביחד, מה שמעניין שהיה ממש אפשר להתקרב למרחק של מטר מהם לצלול ולראות את הרגליים שלהם זזות במים. בשביל הבן שלי זה היה שיעור מעניין בשחייה ברווזית", מוסיף בר סלע בהומור.
במקום נכחו שני מצילים שלא מיהרו לפנות את האורחים המפתיעים. למבקרים במקום הם סיפרו כי בעונה הזאת של השנה זוג הברווזים מגיעים על בסיס קבוע ומדובר בברווזים מסוג יאורית מצרית שאינם מזיקים וככל הנראה חיים בקרבת מקום.
מהנהלת הקאנטרי נמסר בתגובה: "מדובר בזוג ברווזים שמבקרים אותנו תמיד לקראת חודש נובמבר אחרי סגירת הבריכה. השנה הם הקדימו באופן מפתיע, לרוב הם מסתובבים על הדשא אבל הפעם הם נכנסו למים. הם כמובן לא עושים צרכים במים וכל בדיקות מי הבריכה תקינות".