2 צפייה בגלריה
תערוכת הלגו. עברה לתל אביב? | צילום מסך
תערוכת הלגו. עברה לתל אביב? | צילום מסך
תערוכת הלגו. עברה לתל אביב? | צילום מסך
פרסומים שהופצו בימים האחרונים עוררו בלבול בקרב רוכשי הכרטיסים לתערוכת הלגו המתקיימת מדי קיץ בפארק הטוטו בחולון. על פי הפרסומים התערוכה "עברה" לגני התערוכה בתל אביב, ובסרטונים המופצים מטעם תערוכת 'SPACE PARK' נרשם בפירוש כי "פארק הלגו עבר מחולון לתל אביב". זאת לאחר שאלפים כבר רכשו כרטיסים לתערוכה הייחודית.
בדיקת פרסומי 'החברה לבילוי ובידור' בחולון מגלה כי למרות הפרסום המדובר, התערוכה מתקיימת כתמיד בהיכל הטוטו בחולון, והאירוע מעולם לא עבר לתל אביב.
2 צפייה בגלריה
תערוכת הלגו. עדיין בחולון | צילום מסך
תערוכת הלגו. עדיין בחולון | צילום מסך
תערוכת הלגו. עדיין בחולון | צילום מסך
התשובה נעוצה בכך מדובר בשתי תערוכות שונות. תערוכה אחת שתוצג ב-26 ביולי בגני התערוכה, והיא תערוכת הלגו שנערכה בקיץ שעבר במתחם האנגר, ותערוכה שנייה בחולון שנפתחת באותו תאריך. שתי התערוכות צפויות להיסגר בסוף חודש אוגוסט.
"מדובר בהטעייה בפרסום", טוען מנכ"ל החברה לבילוי ובידור שמנהלת את היכל טוטו, שמשון חן, ומדגיש: "תמיד היה פארק לגו בחולון וגם השנה מתקיימת תערוכה. אצלנו קוראים לזה 'THE ART OF THE BRICK', וזאת תערוכה הרבה יותר גדולה, יפה ומושקעת ממה שיש בתל אביב. אנחנו משלבים תערוכה ופעילות אינטראקטיבית מדהימה וסדנאות".
אז מדוע מפרסמים שהתערוכה עזבה את חולון לטובת תל אביב?
"כנראה שיש אנשים שמפחדים מחולון, שמבינים שיש כאן היכל שמרים הפקות ענק כמו גמר הישרדות, וזה לא בא להם טוב. יש מאבק בין הקבוצות על הקהלים, אבל כל הפרסום הזה הוא דיסאינפורמציה, הטעיית הדעת ופרסום שיווקי שמריח ממש רע.
"באופן טבעי בין יזמים יש מאבק, אבל הם לקחו את המאבק הזה ממש נמוך. זה נכון שחלק מהמציגים מחולון עברו לתל אביב, אבל גם חלק מהמציגים מתל אביב עברו לחולון ואנחנו עדיין מעלים הפקה הרבה יותר גדולה משלהם".
מטעם המופע 'SPACE PARK': כפי שכולם יודעים ומכירים, 'לגו פארק' היא האטרקציה המקורית והרשמית של מותג LEGO העולמי ומטעם 'לגו ישראל' (קבוצת אילנית) מזה 6 שנים. כמי שמטרתנו לשמח את ילדי ישראל בקיץ, LEGO SPACE PARK החלטנו לאור תלונות על צפיפות ומחסור במקום, לחזור ובגדול לתל אביב.
"מזה שש שנים ברציפות לגו פארק בשיתוף המותג העולמי LEGO המקורי מאפשרים לילדים לחוות את ה'צעצוע של המאה' באטרקציה מהנה, מלמדת ומעשירה. על מנת לדייק בעובדות: בשנים 2014, 2015, 2016 'לגו פארק' נערך בתל אביב בגני התערוכה, בשנים 2017, 2018 'לגו פארק' נערך בחולון, והשנה, עקב צפיפות, מחסור במקום ותלונות רבות שהתקבלו, החלטנו לחזור ובגדול לתל אביב לגני התערוכה.
"ישנן מפעם לפעם תערוכות לא רשמיות שמתקיימות בכל הארץ ואינן קשורות בשום אופן ל'לגו פארק' ו/או ל'לגו ישראל' או ל- LEGO העולמי".