במהלך חג השבועות פרצה קטטה בפארק המים ימית 2000 שבחולון, שהדהדה בכל הארץ, ובסופן כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו קטין בן 17, תושב ירושלים. בנוסף, הנהלת המקום הגישה תלונה במשטרה, ואף החליטה על תגבור האבטחה במקום שהפך מועד לאירועים מסוג אלה.
2 צפייה בגלריה
פארק ימית 2000 | צילום: קובי קואנקס
פארק ימית 2000 | צילום: קובי קואנקס
פארק ימית 2000 | צילום: קובי קואנקס
על פי גורמים בימית 2000, מספר צעירים שהגיעו לפארק ביקשו להיכנס למתחם הספא שמיועד למנויים בלבד, והכניסה אליו מותנת בתשלום נוסף. בין הצעירים למאבטחי המקום פרצה קטטה בסמוך לבריכת הפעוטות ובמהלכה אחד מהמבטחים הוכה קשות, ואף הפיל את אקדח גז בו צויד שהחזיק מטעם חברת האבטחה.
זאת אינה הפעם הראשונה שקטטה המונית מתרחשת במקום, כאשר לפני שנתיים התרחש אירוע דומה ביום מופרד לגברים. כמו במקרה הזה, גם אז הופצו סרטונים בהם נראו המאבטחים מתקשים להתמודד עם ההמולה למרות שהנהלת המקום מקפידה לשכור שוטרים בתשלום ולתגבר את האבטחה.
"כמובן שבעתיד נערך עם תגבור אבטחה גם באזור הספא", מסביר מנכ"ל החברה לבילוי ובידו,ר שמפעילה את ימית 2000, שמשון חן. "בדרך כלל לא מדובר באזור נפיץ, אבל הסקנו מסקנות ונפעל בהתאם. בנוסף, יש לציין כי בכל הארץ התרחשו מקרי אלימות דומים. לצערי חייבים למצוא לזה פתרון אבל אנחנו עושים את המקסימום כדי לשמור על הנופשים כאן. הבעיה היא בחינוך ובענישה, ושם צריך לטפל בזה".
2 צפייה בגלריה
שמשון חן | צילום: קובי קואנקס
שמשון חן | צילום: קובי קואנקס
שמשון חן | צילום: קובי קואנקס
במקביל ובנימה קצת יותר משעשעת, הרשת התמלאה בבדיחות על חשבון הקטטה בה נעשה שימוש רב בכסאות פלסטיק כאשר גם התוקפים וגם המאבטחים עשו בהם שימוש בזמן ההמולה.
בדיחות רבות עלו ברשת, בניהן דרישה לעבור טסט ולקבל רישיון לשימוש בכסא פלסטיק, כסאות כתר עם ניטים לשימוש קטלני יותר ומשאיות עם כסאות פלסטיק בדרכן לבריכה.
גם הגולשים הצטרפו לחגיגה, ביקרו את איכות הכיסאות שנשברו בזמן הקטטה ואת כישרון הצילום של מתעדי הקטטה.